Ga naar inhoud

Hoi hoi!


I.V

Aanbevolen Berichten

Pfff dit is voor mij even een hele stap, mij registreren op dit forum...bekennen en tegelijk erkennen dat je een probleem hebt...niet makkelijk vind ik. Maar tegelijkertijd heb ik echt wel behoefte aan wat contact met lotgenoten...ik hoop dat hier te vinden.

 

Ik ben dus Inge. Ik ben al 14 jaar samen, waarvan 5 jaar zeer gelukkig getrouwd met Jos. Sinds 2 jaar zijn wij toe aan de volgende stap in ons leven, maar zoals jullie al begrijpen lukt dat dus niet. Wij beginnen deze maand met onze eerste IUI behandeling. Op zoek naar wat extra info hierover kwam ik dus op dit forum terecht, en ik moet zeggen, ik ben toch al wat wijzer geworden. Ik hoop dat ik jullie af en toe mag lastig vallen als ik eens mijn hart wil luchten, of gewoon even gezellig wil meekletsen!

 

Tot hoors! Groetjes Inge

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Butterfly

Hoi Inge,

 

 

 

Ja wat een stap hé! Maar heel goed dat je die hebt gemaakt want het is ontzettend fijn om met mensen te kletsen die weten waar het over gaat, die je emoties niet stom vinden en die je op kunnen beuren als het nodig is. En daarnaast is hier gewoon heel veel info die je kan geruststellen en wijzer maakt !

 

 

 

Dus ik hoop dat je hier heel vaak zult komen lezen of kletsen. Heel veel succes met alles wat jij en je man gaan ondernemen in de medische mallemolen. En ik hoop van harte dat de IUI zal slagen !

 

 

 

Groetjes, Sjanny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Inge,

 

het valt zeker niet mee als je kinderwens niet vanzelf vervuld kan worden, zeker jullie er nu samen er klaar voor zijn. Daar kan iedereen hier over mee praten. Zeuren doet niemand, het is wel fijn dat je wanneer jij dat wilt je verhaal kwijt kan. Genoeg ervaringsdeskundigen die je hopelijk verder kunnen helpen met je vragen. Helaas zijn we voor de rest overgeleverd aan ziekenhuiszorg.

 

Ik hoop dat de IUI iets goeds voor jullie zal brengen.

 

 

 

liefs, Stéphanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha nou welkom hier bij je nieuwe verslaving.. weet waar je aan begint want als je ergens je verhaal goed kwijt kan of medeleven krijgt is het hier wel.. echt een verademing hoor...! En alle succesverhalen geven ook het vertrouwen dat er nog heel wat wondertjes gebeuren hoor op dit gebied!

 

 

 

Heel veel sterkte en succes de komende tijd.. het is niet niks, maar zoooo de moeite waard als het mag lukken!

 

 

 

Liefs Pien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Inge,

 

 

 

Welkom hier!!!

 

Het forum is echt een verslaving haha, je kan straks geen dag meer zonder. Je kan hier makkelijk je verhaal kwijt en mensen snappen/ begrijpen heel goed wat je mee maakt. Mij heeft het tot nu toe steeds veel geholpen. Je kan dingen vragen en er is eigenlijk altijd wel iemand die een antwoord weet of die het al meegemaakt heeft.

 

Wij zijn afgelopen maand ook begonnen met de eerste iui behandeling, morgen voor ons de grote dag. De iui gaat daadwerkelijk plaats vinden.

 

 

 

Succes verder en lekker hier mee kletsen en je verhaal van je aftikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Inge,

 

 

 

welkom!! ik sluit me helemaal aan bij Pien en Tammy: ik merk dat ik steeds vaker even kijk hoe het met "de meiden" is of om m'n eigen verhaal neer te tikken. het is echt heel prettig om hier alles te kunnen delen met vrouwen die in dezelfde situatie zitten.

 

ook wij zijn begonnen met IUI en de eerste inseminatie was twee weken geleden. Mijn man en ik zitten nu heerlijk in spanning. En juist dan is het erg fijn om hier je afleiding te kunnen zoeken!!!

 

 

 

Succes met de IUI en ik hoop dat het snel een mooi resultaat zal geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Inge,

 

 

 

Ik kan niet anders dan me aansluiten bij de andere meiden er is hier altijd wel iemand om je gerust te stellen of om met je mee te leven of om je van de informatie te voorzien waar je naar op zoek bent. Heel erg prettig want hier hoef je niet veel uit te leggen, ook zonder als te veel woorden wordt je wel begrepen echt een warm badje.

 

 

 

Ik wens je hier dan ook veel klets en leesplezier toe en gewaarschuwd ben je al maar pas op hoor voor je het weet betrap jij jezelf er op dat je alweer hier aan het sneffelen bent hihi. Veel succes met alles wat er nu op jouw pad gaat komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Inge, fijn dat jij de weg naar dit forum ook gevonden hebt... snap dat je aanvankelijk even over een drempel moe(s)t, maar het is heerlijk om hier met de andere meiden van gedachten te wisselen en te kletsen. Scheelt zoveel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden