Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart


lucky-t

Aanbevolen Berichten

Hallo Dames,

 

 

 

ik dacht laat ik maar eens een nieuwe wachtbank aanmaken voor de maand maart. Er zijn zoveel dames die net plaatsgenomen hebben of aankomende weken plaats gaan nemen. Nu dus genoeg ruimte voor ons allemaal. Houd elkaar stevig vast en proberen niemand er vanaf te laten vallen. Ik hoop ook snel bij jullie te komen zitten. Sommige namen zag ik staan dus heb ik gelijk maar even erbij gezet, maar degene die ik nog niet heb ingevuld, ik zou zeggen schrijf je erbij.

 

 

 

 

 

Wachtbank Maart:

 

 

 

Krullie testen 01-03

 

Henne testen 04-03

 

Michellem testen 05-03

 

Jane testen 06-03

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 879
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Wachtbank Maart:

 

 

 

Krullie testen 01-03

 

Henne testen 04-03

 

Michellem testen 05-03

 

Jane testen 06-03

 

Smile testen 07-03

 

 

 

Ik ben net op het bankje geklommen!!

 

Er zijn twee embryootjes teruggeplaatst.......nu maar wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik een beetje in het midden? Dan kunnen jullie me vasthouden ;-)

 

 

 

Ben nogal teleurgesteld van de terugplaatsing teruggekomen. Van de tien eitjes bleken er maar twee rijp en eentje bevrucht. Ik moet natuurlijk heel blij zijn met een terugplaatsing, maar het valt toch gewoon even echt tegen.

 

 

 

't Is overigens wel een plakkertje: hij zat nog in het slangetje dus het moest overnieuw. Laten we dat dan maar als positief zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

blijven plakken is altijd goed! en dat je blij moet zijn, hm ach. kan me heel goed voorstellen dat je toch wat teleurgesteld bent. tien klinkt als een hele bende en dus heel hoopgevend en als er dan "maar" 1 overblijft lijkt me dat wel even slikken.

 

maar je zit er in ieder geval lekker tussen meis! op naar 4 maart! (voor jou dan :wink:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

 

 

 

Zitten jullie lekker hier? Houden jullie een plekje voor mij vrij?

 

A.s. maandag kom ik er ook bij, dan is onze 10e IUI.

 

 

 

Smile wat goed dat er 2 zijn teruggeplaatst!

 

Henne ik zou in eerste instantie ook een beetje teleurgesteld zijn dat er niet meer bevruchte embryo's zijn. 10 eitjes klinkt heel goed, en dan valt het uiteindelijk toch tegen. Maar je meot maar denken dat deze wel een echt doorzetter is.

 

 

 

Veel succes allemaal

 

 

 

Groetjes Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meiden wat is de lijst van de bank groot!!!

 

Ik hoop dat iedereen goed van de bank af komt!

 

 

 

Trouwens, Henne, balen meissie!!! Soms denk vraag ik me wel eens af hoe de policy in het erasmus is voor het invriezen en terugplaatsen.

 

Wij hadden 16 eitjes, waarvan er maar 4 goed waren.

 

Lees nu jouw verhaal weer, erg raar, maar ja, zo te lezen plakt ie goed...

 

 

 

Succes allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen!

 

 

 

Nou het gaat hier weer wat beter. Wat een rotdagen waren dat. De teleurstelling en dan ook nog zo'n last van m'n buik door het vocht.

 

 

 

Maar: de hoop is terug! De vorige keer waren we zo blij met dat ene embryootje, dus laten we dat nu ook zijn. En als er een derde poging moet komen, dan ga ik van tevoren goed bespreken wat we kunnen doen om de eitjes wél te laten rijpen. Misschien toch iets langer wachten met de punctie, 't was nu dag tien pas!

 

Daan ik denk dat dat misschien 'fout' gaat in het Erasmus, dat ze soms te snel al overgaan tot de punctie waardoor de eitjes eigenlijk nog niet rijp zijn. In mijn natuurlijke cyclus heb ik pas rond dag 17 een eisprong, misschien moeten mijn follikels wat groter zijn dan gemiddeld. Als die tien blaasjes nog iets waren doorgegroeid was het misschien heel anders uitgepakt. Maar ach, dat is achteraf praten en het gras lijkt altijd groener aan de andere kant toch? De slagingpercentages van het EMC zijn wel goed dus misschien zijn wij gewoon een moeilijk geval met mijn lange cyclus en overgevoeligheid voor hormonen.

 

 

 

Ook m'n buik doet inmiddels minder pijn. Ik heb de afgelopen dagen zoveel gedronken dat het m'n neus uitkwam. Drie liter op een dag is echt veel. En ik kon geen half uur van huis zonder te moeten plassen, ook handig. Halverwege de supermarkt werd ik ineens ook nog even flink beroerd. Misselijk, duizelig en benauwd. Was kennelijk toch nog te veel druk op m'n buik.

 

 

 

Van de progesteron heb ik veel slaap, verder nog niet veel last. Wat overblijft is een constante vage menstruatieachtige kramp in buik, rug en benen. Maar dat had ik voor de terugplaatsing al dus daar probeer ik maar niks achter te zoeken.

 

 

 

Zo, een heel verhaal. Toch lekker dat ik het hier kan delen met meiden die dit snappen. Mijn zus is een schat, maar ze komt toch echt niet verder da 'wie weet joh, afwachten, we hopen het zo'. Ja...duuuuhhh....

 

 

 

Hou je goed vast allemaal! Nog een week tot de eerste test van maart! Duimennnnnnnnnnnnnnnnn

 

 

 

Henne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wachtbank Maart:

 

 

 

Krullie: testen 01-03

 

Henne: testen 04-03

 

Michellem: testen 05-03

 

Jane: testen 06-03

 

Smile: testen 07-03

 

Honeybee: testen 07-03

 

Moon74: testen 09-03

 

 

 

Gezellig dames! Ik neem bij jullie plaats op de 'succesvolle maart- wachtbank'...

 

 

 

Goed om te horen dat het weer wat beter met je gaat, Henne.

 

Die menstruatie- achtige klachten in buik, rug, heupen/bovenbenen, herken ik/heb ik ook.

 

We nemen 't maar zo 't gaat, hé?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wachtbank Maart:

 

 

 

Krullie: testen 01-03

 

Henne: testen 04-03

 

Michellem: testen 05-03

 

Jane: testen 07-03

 

Smile: testen 07-03

 

Honeybee: testen 07-03

 

Moon74: testen 09-03

 

 

 

Heb een telfoutje gemaakt en mn testdatum moet 07/03 zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee het bankje is echt al heel vol, dames vooral lekker blijven zitten!! Die menstruatie achtige krampjes heb ik ook gehad er gebeurd natuurlijk ook veel in je lijf ( hormonen, punctie e.d. ) dus dat wil zeker niet zeggen dat het niet goed zou gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo, ik kijk hier heel even niet en de lijst is gelijk alweer een stuk langer. 7 maart is ook een "populaire dag" haha! nou, dan moet de kans dat er goed nieuws die dag komt toch wel erg groot zijn :wink:

 

sterker nog, maart gaat een topmaand worden! daar moeten we ons op die bank maar aan vast houden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou, het schiet nog niet echt op.....wat gaat het langzaam. Gelukkig ga ik straks werken, even wat afleiding.

 

Vannacht weer zoooo gedroomd.....voor mijn gevoel echt de hele nacht!!

 

Hebben jullie dat ook? Ik was er helemaal van door de war toen ik wakker werd.....

 

 

 

Jeetje, wat druk op het bankje zeg!! Wel heel fijn dat we elkaar door deze weken heen kunnen slepen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Smile, ik droom ook ontzettend veel sinds de terugplaatsing. En rare dromen ook. Of ik lig juist wakker. Maar als ik heel goed nadenk had ik dat de vorige keer denk ik ook en Mara schreef er laatst ook al iets over. Zal wel een combi zijn van hormonen en spanning...

 

 

 

Trouwens: zit er bij jullie ook een gele sticker op de utrogestan dat het je reactievermogen kan beinvloeden? Ik ben er nogal slaperig van en vroeg me af of het dan wel verstandig is te gaan autorijden. Ja, ik zal wel moeten, maar ik herinner me die sticker niet van de vorige keer (nu andere apotheek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ja, die grotere en gevoelige, gespannen borsten herken ik ook. Is sinds de pregnyl / ovitrelle en erger sinds de utrogestan. Lang leve de hormonen!!!

 

 

 

En verder heb ik dus nog steeeeeds mentruatieachtige kramp. Gisteravond zelfs nogal erg, was echt even heel bang dat het toen al voorbij was. Waarom kun je van zoiets niet weten of het een goed of slecht teken is...ggrrrrr....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een drukte idd...wel erg gezellig!!

 

Mijn borsten zijn ook supergevoelig...zal er idd wel bijhoren...

 

Ik gebruik geen utrogestan, dus daar kan het niet aan liggen!

 

 

 

Dromen...vannacht wel! Wilde heel graag weten of we cryo's hadden. Daar hadden ze ons nog steeds niet over bericht...heb het telefoongesprek in mijn dromen wel 10x gevoerd...elke keer met een ander resultaat...hahaha.

 

Heb net maar even gebeld met de afdeling.

 

Ze hadden goed nieuws voor ons: 1 cryo!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden