Ga naar inhoud

Negenmaandenbeurs


Stéphanie

Aanbevolen Berichten

Wie gaan er allemaal naar de Negenmaandenbeurs ( 18-22 febr in de RAI)?

 

Ben benieuwd wat je daar allemaal gaat doen?

 

 

 

Ikzelf ga voornamelijk slenteren en ideeën op doen. Zou ook graag een buikschildering willen laten maken. Ik ga met mijn schoonzusje, in oktober bevallen van een zoontje. Zal vast niet met lege handen thuis komen.

 

 

 

Stéphanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stephanie,

 

 

 

Ik denk dat ik ook ga. Ik weet het nog niet helemaal zeker omdat ik dan pas 8,5 week zwanger ben. Aangezien ik vorig jaar een missed abortion heb gehad ben ik nog wel terughoudend met blij zijn. Maar volgende week woensdag ga ik voor een eerste echo. Dan ben ik ongeveer 7 weken en als dat volgens de echo ook zo is denk ik dat ik wel heel blij kan zijn. Nu ben ik 6 weken en toen is het de vorige keer misgegaan.

 

Maar ja die beurs is er maar eens per jaar dus een jaar wachten schiet natuurlijk ook niet op als het allemaal goed gaat!

 

Ik ga voornamelijk kijken naar het bevallen in bad. Dat heeft me altijd al aangesproken en op de beurs staat een stand van badbevallingen. Kan ik het eens in het echt zien... voor zover mogelijk natuurlijk!

 

 

 

Liefs van Corina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga ook heen. Met een vriendin die 20 weken zwanger is. Lekker struinen, neuzen, ideeen opdoen, tassen vullen met scherpe beursaanbiedingen (luiertas!) :icon_geek: en er gewoon een gezellig dag van maken! Ga ook zeker even kijken bij de stand over badbevallingen. Spreekt me ook wel aan.

 

 

 

Heel misschien laat ik mijn buik ook nog schilderen...die is zo'n beetje op z'n grootst tegen die tijd. Of een foto laten maken, dat kan geloof ik ook. Wil me ook nog orienteren op babyfoons en van die luieremmers die per luier verpakken tegen geurtjes. Eens kijken of dat de moeite (lees geld) waard is.

 

 

 

En tja, het is bij mij om de hoek ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfel heel erg of ik zal gaan.. Als ik me een beetje oK voel wil ik wel graag even kijken.. zal het alleen niet heel lang volhouden (gewoon vele pauzes nemen..) Ben ook nog op zoek naar een leuke luiertas en wat leuke accesoires voor op de babykamer..

 

 

 

Oh enne Mariek, zo´n nappy wrapper is ideaaal! Best een uitgave maar zooo lekker dat je niet voor iedere stinkluier naar de grijze bak hoeft...

 

 

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik er niet heenga.

 

Ik houd niet zo van themabeurzen..vandaar :dontknow:..te druk, en zo'n overkill aan spullen dat ik vast niet meer kan kiezen!

 

Maar voor diegenen die gaan: veel plezier! en handige tips mag je altijd weer in dit topic schrijven hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks dat we nog maar 6wkn Zwanger zijn gaan we er toch naar toe.

 

Hij komt maar een keer per jaar en we wachten al zo lang om er een keer bewust naar toe te mogen :-)

 

Ik krijg spijt als we niet gaan...............en als we toch wat minder gelukkig zijn deze keer komt het misschien wel goed bij een van onze eskimo's (we hebben er 13!) of andere 2-IVF pogingen!

 

Ik heb er de volste vertrouwen in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik twijfel heel erg of ik wel ga of niet

 

wil wel

 

maar zit ook een beetje met tijd. dochtertje van en naar school en mijn man moet net werken die dagen dus lastig

 

hmm

 

maar misschien dat het dus vrijdags wel gaat lukken

 

van uurtje of 10 tot 14 moet lukken dan

 

 

 

ben heel benieuwd

 

eigenlijk word ik al moe van de gedachte LOL;-) maar ja wil er toch ook wel graag heen

 

gewoon ook omdat het nu eindelijk ook voor mij is!!!

 

nu nog kijken of mijn mams tijd heeft

 

want in mijn eentje over de beurs slenteren lijkt me dus helemaaaaaaaal niks

 

dan maar niet :-(

 

 

 

oh voor de gene die voor vrijdag gaan of al een keer zijn geweest

 

je kan toch een echo laten maken

 

is dat te doen of staat er echt een gigantische rij wachtende voor je???

 

had begrepen dat het gratis is (of heel goedkoop??) dus ja dan zal het wel druk zijn denk ik dan???

 

 

 

voorderest wil ik natuurijk zoveel mogelijk dingen scoren hihihih ja wie niet die er heen gaat!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou poehpoeh

 

pijn in mijn pootjes van het wandelen en dan ben ik niet eens zo heel lang geweest

 

had rond 11 uur voor de deur van de Rai afgesproken met mijn mams

 

en rond 1 uur liepen we weer buiten

 

het was leuk

 

maar ik vond het niet voor herhaling vatbaar

 

vond de 9mnd beurs eigenlijk best klein

 

ben de HHB niet op geweest want het idee om daar rond te lopen kreeg ik al gelijk de kriebels van

 

maar toch wat dingen opgepikt

 

onderandere van weleda ( wou ik al aanschaffen en met beurskorting scheelt het toch wat ) en ook een tas vol met dermacare producten

 

heb ik met mijn dochtertje ook gebruikt en heel tevreden over

 

(is 100% zeepvrij )

 

nog een babymanicure setje en thermometer en handig doosje voor speentje en een nieuwe drinkfles voor mijn dochtertje

 

oh en een lekkere buikband van Medela. heb um thuis aangedaan maar joepie dat zit lekker

 

 

 

het was wel leuk om rond te lopen tussen al die andere zwangere buiken

 

en ook heleboel leuke kleine beebs in wagentjes ( aldoor ff koekeloeren natuurlijk ;-)

 

 

 

verder vond ik het duur en heel erg jammer dat er zo weinig tot geen monster te halen vielen

 

oh en ik heb een flesje Bio-Oil meegenomen ( nou ja gekocht he LOL )

 

ken ik niet maar had er al wel over gelezen

 

iemand hier ervaring ermee??

 

goed tegen litekens en stiae en pigmentsvlekken en...........nog een heleboel meer

 

hmm

 

 

 

nou groetjes maar weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden