Ga naar inhoud

Poging 2


lucky-t

Aanbevolen Berichten

Hallo dames,

 

 

 

nou, hier zijn we dan weer helemaal. Het circus gaat weer beginnen, we gaan het nog een keer proberen.

 

 

 

Vanochtend al vroeg gebeld maar het was blijkbaar erg druk, dus ze konden me niet met zekerheid zeggen dat ik deze maand kon starten. Maar gelukkig belde ze net terug en ze hebben nog een plekje voor me. Dus als het goed is start ik 30-1 met decapeptyl. Wel weer spannend hoor maar we hebben er wel veel zin in. We zijn zo blij dat er ons nog een kans gegeven word, nu hopen dat het deze keer wel gaat lukken.

 

 

 

Ik houd jullie op de hoogte !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 176
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

nee ik hoef niet aan de pil, de vorige keer ook niet. Ik moet alleen dinsdag even een uitstrijkje te laten maken. Want dat hadden ze blijkbaar de vorige keer niet goed gedaan ofzo, ja was er 1 in opleiding dus.....

 

 

 

weet je al wanneer jij precies mag beginnen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee, superveel succes !!

 

Ik krijg helemaal de zenuwen weer van al die verhalen, hahahaha. Het is ook wel weer bijzonder en spannend om samen aan je kindje te gaan werken.

 

 

 

Wat ik me wel afvraag he, waarom is bij de ene wel de pil en bij de ander niet ? Is daar een bepaalde voorwaarde voor ?

 

 

 

Hou ons op de hoogte !

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb geen idee waarom de een wel en de ander niet aan pil hoeft. Gelukkig hoef ik niet aan de pil want ik haat dat ding. Ik krijg altijd enorme hoofdpijn in de stopweken. Ik vind het inderdaad wel weer spannend om aan ons kindje te gaan werken.

 

 

 

Ik doe er alles aan dus mocht het dalijk niet lukken kan ik mezelf niets kwalijk nemen. Ik eet gezond en probeer wat kilo's af te vallen maar alleen met gezond eten geen streng dieet. Ik ga naar een magnetiseur om te leren ontspannen en rust in mn lijf te krijgen. En ik ga het nu anders aanpakken dan de vorige keer.

 

 

 

De vorige keer kon ik over niets anders praten dan het ziekenhuis en alles wat erbij hoort. Dat ga ik nu anders doen, ik heb het deze keer niet op mn blog op mn hyves staan en informeer nu ook verder niemand dat we in behandeling zitten. Allen mn ouders en schoonouders, m zussen en schoonzus weten het, dus ik hoop zo wat meer rust voor mezelf te krijgen. Dus mocht ik over een tijdje even niet meer online komen dan heb ik even afstand genomen van alles, maar ik kom natuurlijk wel even op de hoogte houden hoe alles verloopt.

 

 

 

Iedereen heel veel succes en sterkte !! dikke knuffel van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lucky,

 

 

 

Meisje toch...

 

Ik heb hetzelfde, ik wil het anders aanpakken dan vorige keer. Gezonder, positiever, meer beweging, minder alles laten omdat we bezig zijn, gewoon blijven leven, mijn man meer zeggen dat ik hem graag zie, ...

 

 

 

Ik duim voor je, doe het goed en veel sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

heej lucky

 

 

 

tja ik heb ook een hekel aan de pil, altijd maar die migraine aanvallen in de stopweken. gelukkig hoeft het maar heel even.

 

 

 

Ik denk ook elke keer als het niet is gelukt misschien komt het wel door de werking van de pil nog? zou dat kunnen?

 

 

 

heel erg veel suc6!

 

 

 

liefs

 

Desiree

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai deesz,

 

 

 

dat zal toch niet, ik mag hopen dat het ziekenhuis wel zo wijs om het anders niet te doen. Maar ik durf het niet te zeggen, ik weet het niet. In welk ziekenhuis zijn jullie onder behandeling??

 

 

 

ik ben blij als het weer zover is, ik moet trouwens, net als de vorige keer, 18 dagen aan de decapeptyl, ik vraag me af waarom ik langer moet spuiten dan de meeste, het zal wel ergens goed voor zijn maar ik ben gewoon benieuwd.

 

 

 

het is weer een 'geweldige' week geweest trouwens. Allemaal van die 'ik ben zwanger-meldingen'. Er zijn nu 2 oude vriendinnen, 1 goede vriendin en 2 nichtjes zwanger. Top, niet. De één is net uit elkaar, en de ander is een ongelukje (mn nichtje is 17 jaar).

 

 

 

Maar ja, we laten ons niet ontmoedigen he dames. Samen staan we sterk !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo meiden,

 

 

 

heb vandaag een uitstrijkje gehad, en gelijk alle spulletjes weer besteld bij de apotheek. Dus nog ca. 1,5 week wachten en dan gaan we ervoor.

 

 

 

Ik moest vandaag in het ziekenhuis dat uitstrijkje laten maken op de afdeling gyn., nou daar voel je dus helemaal niet op je plek. In nijmegen heb je dus een aparte afdeling voor fertiliteit. Nu zat ik allemaal tussen zwangeren en dat is best raar.

 

 

 

Hopen dat ik er over een tijdje tussen zit, hahah !!! en niet meer naar beneden hoef (afdeling fertiliteit ligt precies onder gyn.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lucky,

 

 

 

Ik moest van de week ook uitstrijkje laten maken was er in 2008 niet van gekomen ivm de 2 ivfpogingen.

 

Heb nl afwijkende uitstrijkjes gehad de afgelopen jaren pap3 dus moet eigenlijk elk half jaar voorlopig uitstrijkjes laten doen.

 

Ik kan na 2 weken bellen voor uitslag.

 

Is bij mij de zelfde poli als van de Gyn, maar ook voor feriliteit, alles tezaam, dus stelletjes, zwangeren, enzo enzo.

 

 

 

Hoop er dit jaar ook zwanger tussen te zitten voor de eerste babyechoos wauwwwwww.

 

 

 

Liefs Claudia

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ gerreber: Ja, dat hopen wij ook, we hopen ook dat het voor jullie een knaljaar gaat worden. Het is wel erg spannend want als het een beetje allemaal volgens plan verloopt en meschien een paar daagjes verschuift dan hebben we kans dat we moeten testen op de dag dat we 5 jaar getrouwd zijn, spannend he !! Vorige keer moesten we op marco's verjaardag testen en dat bleek niet zo leuk, dus hopen dat deze keer anders zal verlopen.

 

 

 

@ claudia: ja spannend he, ik heb er nu ook wel weer zin in, we gaan ervoor !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Nou, de eerste zit er weer in. Het was eigenlijk weer heel simpel en gelukkig ging het in een keer goed. De vorige keer heb ik de eerste week zelf niet durven spuiten, maar nu heb ik het gelukkig meteen zelf gedaan. Voorlopig even vooruit en dan pas weer nieuws op 17 februari.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden