Ga naar inhoud

Charmant ondergoed???


Stéphanie

Aanbevolen Berichten

Meiden,

 

alhoewel mijn borsten al aardig in proporties zijn toegenomen (ik had eigenlijk al niets te klagen) zie ik toch een beetje op tegen het dragen van die oncharmante meegroeibeha's. Aan die 'fraaie' onderbroeken cq tenten moet ik al helemaal nog niet denken.

 

(wanneer) zijn jullie die dingen gaan dragen? Nog tips en adviezen verder? Merken, winkels, handigheidjes, etc.

 

 

 

Bij voorbaat dank,

 

Stéphanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon dragen wat je lekker vind zitten joh! Een grotere Bh mag ook best een gewone zijn in een grotere maat en als je je gewone slips nog past, prima toch! Ik heb wel een aantal van die grote slips aangeschaft (van ten Cate) omdat ik het een lekker steuntje aan mijn buik vind en mijn buik mooier van vorm is zo, mn onder een jurkje..

 

 

 

Groetjes Pien

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou hihi ik ben net bij hema geweest en heb van die heerlijke grote onderbroeken gekocht en een voedingsbeha die nog mee kan groeien! mooi zwart elastisch katoen en ik vind het heerlijk echt ben er superblij mee. en ga volgende week nog zo een bh kopen LOL :toothy9:

 

 

 

was helemaal onder de indruk van de bh trouwens ( ja en anders mijn man wel hahaah, flapje omlaag, flapje omhoog lol) want ben nogal zuinig bedeeld van moeders natuur maar nu dus 1 cupmaat groter!!!!!!!!!!!!!!!!

 

waaaaahhhh en ja vanaf mijn 20ste nu dus 2 hele cupmaten!!!

 

hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van zo'n broek(je) onder je jurkje kan ik inderdaad wel de voordelen van inzien.

 

 

 

Die beha's met die flapjes zijn toch voedingsbeha's. Ik dacht dat die pas voor later in je zwangerschap waren. Maar ach, volgens mij moeten we inderdaad maar doen wat ons goed lijkt en vooral wat lekker zit.

 

 

 

Net in de stad toch nog maar eens gesnuffeld naar wat er is aan zwangerschapsondergoed.

 

 

 

groetjes, Stéphanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook van die charmante meegroeibh's. Ben ze gaan dragen op het moment dat ik echt geen bh van mezelf meer aan kon. Mijn man dacht dat ze in een speciale lingeriezaak wel andere bh's zouden hebben voor zwangere dames, maar hij kwam bedrogen uit. Ze zeiden daar dat meegroeibh's toch echt het beste waren!

 

Verder draag ik nog wel steeds een deel van mijn normale strings. Hahahah, al ziet het er niet echt meer uit. Het zijn hoofdzakelijk de oudere gevalletjes. Als de rek er straks wat uit is, is het jammer!

 

 

 

Groetjessssssssssssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onderbroeken vind ik lastig. Heb een paar stringetjes gekocht in 1 of 2 maten groter, zitten ze niet zo straks. En had nog een paar van die heerlijke boxershortjes van de H&M die inmiddels al flink uitgerekt waren en nu ineens weer prima passen ;-)

 

 

 

Bh's koop ik gewoon in de maat die ik op dat moment heb. Ben van een B naar een C en nu een D (en hard op weg naar een DD) gegaan en heb voor elke fase 2 bh's gekocht. Geen zwangerschaps bh's, maar gewoon een paar mooie. Wil me toch een beetje vrouwelijk en mooi blijven voelen ondanks de vele extra kilo's :icon_smile: (en hoop natuurlijk stiekem dat ik ze straks nog een keer aan kan voor een 2e kindje...)

 

Een mooi en fijn maternity bh merk vind ik Emma-Jane. Ook voor voedingsbeha's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een soort van boxers aan van de Hema. Rekken lekker mee. Uiteindelijk werden het toch de oncharmante tenten, omdat die toch het lekkerst zaten over die enorme toeter heen.

 

 

 

In het begin van mijn zwangerschap had ik 2 meegroei BH's gekocht, maar die kon ik aan het einde ook al niet meer aan. Nu ook niet meer.......lid van PickWick haha.

 

 

 

Meiden, succes!

 

 

 

Groetjes Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden