Ga naar inhoud

Wachtbankje november


lucky-t

Aanbevolen Berichten

hallo,

 

 

 

ik dacht maak maar even een nieuw lijstje voor de november-testers. We hebben tot nu toe op ons lijstje staan:

 

 

 

Claudiaatje: testen 1-11 (getest maar nog negatief, nog niet ongi)

 

Annemie: testen 6-11

 

Lucky-t : testen 8-11

 

Esprit : testen 8-11

 

Caatje : testen 10-11

 

 

 

 

 

Spannend he meiden, hebben jullie al enig idee, ik helemaal nog niets, hahah, ben blij als het zover is dat we mogen testen.

 

 

 

Succes !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Lucky

 

 

 

Wat goed dat je me op zo op de lijst heb gezet, alleen ik word door het syndroom van turner wat ik heb niet uit mezelf ongi dus daar hoeven we niet op te wachten, normaal gesproken word ik ongi door de pil, maar die gebruik ik nu niet.

 

En vorige keer kreeg ik bloeding door de miskraam.

 

Ws krijg ik ook wel bloed/ongi als ik stop met de progynova die ik nu nog slik en met de bolletjes (die ik vaginaal inbreng) voor het baarmoederslijmvlies.

 

 

 

Claudiaatje: testen 1-11 (getest maar nog negatief)

 

Annemie: testen 6-11

 

Lucky-t : testen 8-11

 

Esprit : testen 8-11

 

Caatje : testen 10-11

 

 

 

Liefs Claudia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Claudia, blijf die bolletjes en progynova gebruiken tot het tegendeel is bewezen hoor! In april'08 ben ik er veel te snel mee gestopt na de eerste neg. test. 4 dgn later ongesteld (weet dat jij dat niet vanzelf wordt). Dit keer mijn hart gevolgd en letterlijk eigenwijs door blijven slikken en gebruiken.

 

Op naar de volgende testdatum. Succes! Desnoods een 3e keer testen.

 

Volg je hart!

 

 

 

liefs,Stéphanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe lang moeten we eigenlijk de witte bolletjes blijven gebruiken?? En ik weet dat het bij iedereen anders is maar ik vraag me af of ik al iets moet voelen? Ik voel me eigenlijk best goed behalve af en toe wat lichte steekpijn in mijn buik. Ik hoop dat het een goede teken is

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo kris74,

 

 

 

hier precies hetzelfde, ik voel helemaal niets ! ik weet niet of dat goed of slecht is. Ik had in het begin wat gevoelige borsten maar dat is ook weer weggegaan.

 

 

 

ik moet die bolletjes blijven gebruiken tot aan de test (zaterdag), en dan mag ik ongeacht de uitslag ermee stoppen, toch vind ik het eng. Mocht het positief zijn en ik heb nog bolletjes dan bouw ik het toch af hoor, kunnen mij nog meer vertellen, hahah ik vind het eng om zomaar te stoppen.

 

 

 

groetjes en succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag mijn IUI (was IVF maar is omgezet), dus ik mag ook half november gaan testen.

 

 

 

- Claudiaatje: testen 1-11 (getest maar nog negatief)

 

- Annemie : testen 6-11

 

- Lucky-t: testen 8-11

 

- Esprit: testen 8-11

 

- Caatje: testen 10-11

 

- Krista: testen 10-11

 

- Champietal: testen 17-11

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames

 

wat vreselijk dat wachten. ik voel vanalles maar weet niet wat ik ervan moet denken. Soms denk ik dat ik ongi wordt en het andere moment voel ik me net zwanger. Morgen is da dag dat het de vorige keer fout ging, dus ik ben op van de zenuwen. Het is nu veel erger dan de eerste keer. Jullie ook allemaal nog veel succes met wachten.

 

En claudia heb je nog opnieuw getest?

 

groetjes annemie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo annemie,

 

 

 

ja ik ken het, ik had eerst erg last van mn borsten maar voel nu helmaal niets meer, af en toe een steekje in mn buik maar daar blijft het bij.

 

 

 

aahhhhh, wat een hel dat wachten, als het nou maar ergens goed voor is dan is het niet erg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden....

 

 

 

Ik voelde gisteren ook niet echt veel meer en dacht echt het is voorbij/over

 

Traantjes gelaten, zo emo als ik nu ben, had er geen vetrouwen meer in.

 

 

 

Maar vannacht/vanochtend misselijk geweest en zelfs gespuugd en mijn tepels weer erg gevoelig en moe........maar dat geeft me echt weer hoop, ik heb vandaag weer echt weer het gevoel dat ik zwanger ben, gisteren niet.

 

 

 

Zo raar hoor, het komt en gaat...

 

 

 

En gelukkig nog steeds geen bloed!!

 

 

 

 

 

Vandaag maar niet getest, morgen durf ik niet, woensdag maar weer testen, dan kan ik het ziekenhuis de uitslag doorgeven en hopelijk weer een recept voor utrogestanbolletjes heb nog tot donderdag.

 

 

 

Ja meiden het wachten is echt vreselijk, niet te doen.

 

 

 

Moest vandaag weer werken en het heeft me wel afleiding gegeven gelukkig!

 

 

 

Meiden succes jullie ook!!!!!!!

 

 

 

We slepen elkaar elkaar er wel doorheen!!!!:kermit:

 

 

 

Liefs claudia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me goed plan bolletjes afbouwen bij positief test (want wij gaan er vanuit dat wij allemaal zwanger zijn toch:)?

 

Niets voelen zie ik eigenlijk als een goede teken. Wij zijn helaas veel te bewust van onze lichaam deze dagen en we voelen alles en nog wat. Ik wordt er gek van de gesmolten bolletjes die maar blijven druppelen waardoor ik om de 10 minuten op de wc zit te checken of het dat smerige spul of bloed is!!!

 

 

 

ps. ter informatie: nederlands is niet mijn moedertaal dus excuus als ik niet altijd duidelijk ben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lucky...

 

Ik vond dit op het internet...

 

 

 

 

 

De follikel waaruit de eicel vrijkwam, blijft achter in de eierstok en vormt daar het gele lichaam. Het gele lichaam produceert behalve oestrogeen ook het hormoon progesteron wat het baarmoederslijmvlies in stand houdt (zonder progesteron breekt de wand af, zoals bij een menstruatie). Als de eicel bevrucht is, dan blijft het gele lichaam nog tot in de twaalfde week van de zwangerschap hormonen produceren. Daarna neemt de placenta deze taak over. bron. babybytes.nl

 

 

Dit is de reden denk ik waarom sommige van ons de bolletjes 12 weken moeten inbrengen.

 

 

Liefs Claudia

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interessant artikel Claudia. Ik denk inderdaad dat dat de reden is. Zorgen voor een goed nest.

 

 

 

Spannend hoor, nog niet ongesteld. Ik weet nog dat ik het heel spannend vond om weer een nieuwe voorraad bolletjes op te halen bij de apotheek. Alsof je met de duivel speelt, maar bij mij waren het de engeltjes die in mij geloofden. Hopelijk doen ze voor jou hetzelfde. Ik duim voor je!!!!!

 

 

 

liefs,

 

Stéphanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

 

 

 

Vanaf nu kom ik bij jullie op schoot zitten, zo kan ik jullie er niet af schuiven, maar moeten jullie wel blijven zitten.

 

De 1e dag zit erop, nog 2 weken te gaan. pffff... deze week praten we veel tegen onze schatjes, ze moeten toch weten dat ze welkom zijn?!

 

 

 

Sterkte meiden!!

 

 

 

Gerreber

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden