Ga naar inhoud

effe voorstellen


chantal

Aanbevolen Berichten

hallo,mijn naam is chantal en ben sinds 8-8-2008 getrouwd met patrick,nadat wa van onze huwelijksreis terug kwamen,kwam ik erachter dat we zwanger waren........ozoooooooo blij maar dat veranderde snel toen ik naar mijn gynacoloog ging en die zei dat het een bbz was in mijn rechter eileider:crybaby2:mijn droom viel in duigen,met spoed geopereerd die dag en mijn rechter eileider ook verloren,ik was 8wk en had een kloppend hartje gezien,ik viel van mijn roze wolk af...onze enige optie is ivf want mijn linker eileider zit verdraaid en verkleefd tegen mijn darmen...ik hoop dat ik hier met al mijn vragen terrecht kan ben op dit moment in het azm in maastricht onder behandeling en 2 okt is de voorlichtingsavond lieve groetjes chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Chantal,

 

 

 

Welkom op het forum.

 

 

 

Ik denk wel dat je je vragen hier kwijt kan.

 

velen van ons zijn ondertussen experts in ivf door eigen ervaringen!!

 

 

 

Maar wat een verhaal zeg, kom je leuk terug van je huwelijksreis zwanger, en dan dit pfff, heftig!!!

 

 

 

Ik zou zeggen, lees hier en beetje wat verhalen door en vraag maar raak en de infoavond zal ook wel leerzaam zijn.

 

En wie weet word jullie droom vervuld door IVF

 

 

 

 

 

gr, Claudia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Claudia.

 

 

 

Van harte welkom op dit forum

 

En nog van harte gefeliciteerd met je huwelijk.:toothy10:

 

wel jammer dat het zo verlopen is en dat je dan ook nog het

 

hartje hebt gezien, dan valt het behoorlijk zwaar.

 

Ik wil je heel veel succes wensen met je verdere mm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chantal,

 

 

 

Ik herken je verhaal, ook mijn rechtereileider is weggehaald door bbz ( ik had gee kloppend hartje gezien, het ging die dag erg snel, ik was zwanger en dezelfde avond was het al weggehaald) en links heb ik geen eileider ontwikkeld bleek toen ik de kijkoperatie had.

 

Ik ben toen ook hier gaan lezen en af en toe schrijven, dat is echt heel fijn, de dames hier weten wat je doormaakt, je zal hier veel steun vinden.

 

 

 

Veel succes met je behandeling.

 

 

 

Groetjes Daan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi chantal en welkom op het forum.

 

 

 

eerste nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!

 

 

 

erg om te lezen dat het zo geeindigd is met je zwangerschap, erg heftig!

 

ik hoop dat de ivf behandeling tot een goed resultaat bij jullie zal leiden.

 

in elk geval duimen we hier voor jullie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Chantal!

 

 

 

Ik ben ook net getrouwd (15 aug 2008)

 

 

 

Wat een verhaal zeg! Echt vreselijke dubbele pech! Heel succes en sterkte.. het IVF traject is zwaar maar wel te doen en het is natuurlijk voor een super goed doel! Hier zul je een stuk wijzer worden, echte ervaringen kunnen lezen en altijd je hart kunnen luchten..

 

 

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chantal,

 

Welkom hier!

 

Oeps, kan me voorstellen dat je wel heel snel van je roze wolkje afgevallen bent. Pffffffffft, wat een harde realiteit!

 

Hopelijk vind je hier wat je zoekt!!!

 

En heel veel succes met het hele ziekenhuis circus! Op een goede afloop!!!

 

 

 

Groetjessssssssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chantal,

 

 

 

Wat een verhaal....pfff, wat we niet allemaal moeten doorstaan voor onze droom. !!

 

Zelf heb ik ook het hartje gezien voordat het misging.....en heb ik dus maar heel even op die roze wolk mogen zitten. Dat is echt heel rot.

 

Ik wens je veel succes!

 

 

 

Liefs Smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier op dit forum.

 

Ook nog gefeliciteerd met je huwelijk.

 

Wat erg zeg dat je dit allemaal hebt meegemaakt.

 

Hopenlijk mag jullie droom binnenkort uitkomen!

 

En inderdaad kun je hier met je vragen terecht hoor,

 

 

 

groetjes, beau

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden