Ga naar inhoud

niet al te zere borsten: slecht teken?


lis

Aanbevolen Berichten

He meiden,

 

hier een mega-onzekere lis...

 

ik had bij mn vorige zwangerschap (na 6 weken mk) achteraf het idee dat ik al meteen niet zo heel veel last van mn borsten had en dacht achteraf: ik had t al kunnen weten dat t fout zou gaan...

 

en nu dus weer: af en toe een steekje, maar ik kan gewoon op mn buik slapen. (ik lees hier heel veel zwangere meiden die dat niet kunnen)

 

Ik kan t me niet meer zo goed herinneren van mn zwangerschap van ebbe hoe het toen was.

 

Verder wel moe en beetje misselijk. Oh wat naar he?

 

Weet iemand het nog, of is er nu iemand zwanger bij wie dat ook minder was?

 

Lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lis,

 

 

 

Niet al teveel piekeren meis, da's niet goed. Elke zwangerschap is weer anders..... daar is echt geen pijl op te trekken!

 

 

 

Gewoon genieten en bedenken 'geen bloed geeft moed'. Daarnaast voel je je toch moe en misselijk, dus da's een goed teken dacht ik zo!

 

 

 

Sterkte en blijf positief! Komt he-le-maal goed!!

 

 

 

Knuffel van mij!

 

Elena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

 

 

 

Toen ik zwanger was van onze dochter had ik beslist heel weinig last van mijn borsten. Ik "voelde" ze wel, maar echt gespannen zoals bij sommige anderen, nee geen last van en toch hartstikke zwanger.

 

 

 

Als je graag zwanger wilt worden of net zwanger bent ben je je ook zo bewust van je lijf...

 

 

 

Veel succes

 

 

 

Groeten Majojo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Lis, ik begrijp zo goed hoe je je voelt. Ik heb zelf godzijdank nooit een miskraam meegemaakt maar weet nog wel hoe onzeker ik in het begin was bij de tweede zwangerschap. Net of je je dan nog beter realiseert wat er allemaal mis kan gaan..... MAAR je weet nog beter dat het ook heeeeel goed kan gaan!

 

 

 

Hou je daar aan vast meis, en probeer asjeblief niet teveel te piekeren. Daar word je niets wijzer van. Als het niet goed mocht gaan is er niets dat dat kan tegen houden dat is "moeder natuur", piekeren en vergelijken lost dus niets op!!! (zegt tante Vonnie... :toothy10:

 

 

 

En om je vraag te beantwoorden: ik had bij beide zwangerschappen geen last van pijnlijke borsten. Maar dat zou eigenlijk ook heel goed kunnen zijn geweest omdat ik nu niet echt een heel groot bos hout voor de deur heb ..... :booty:

 

 

 

Lis, nogmaals, GENIET!!!! Ga leuke dingen doen, droom en probeer de tijd met leuke dingen te verdrijven totdat je die allereerste verlossende echo hebt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lis,

 

Je moet je daar niet teveel zorgen om maken, ik heb ook heel weinig last van mn borsten af en toe een steekje meer niet, ben toch al wel bijna 29 weken zwanger dus dat zit wel goed.

 

Ja en of je wel of geen boshout heb... ik heb wel een boshout en heb weinig tot geen last.

 

 

 

je moet proberen vast te houden aan het feit dat je niet bloed, zolang dat niet het geval is moet je er gewoon vanuit gaan dat het goed is.

 

 

 

Liefs Renaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo lieverd,

 

 

 

Ik had met de zwangerschap helemaal geen pijn in mijn borsten, af en toe een heel klein beetje.

 

Terwijl als in ongi moet worden ze altijd zo zeer deden.

 

Ik maakte me toen ook ongerust.

 

 

 

Maar het hoeft dus niet.

 

 

 

kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

pfff goed om te horen zeg. ik ben hier wel wat geruster door geworden. natuurlijk kan het nog steeds mis zijn, maar de hele tijd op al die dingen letten is wel vreselijk vermoeiend...

 

dank allemaal en alle ervaringen zijn welkom hoor!

 

Lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Lis,

 

 

 

Ik had niet eens gelezen dat je zwanger bent......

 

 

 

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

Weet je nog, 2 jaar geleden ongeveer toen we zwanger waren van onze kanjers?

 

Ik heb toen bij 7 weken zwangerschap een "stress-echo" gehad, omdat ik geen gevoel meer in mijn borsten had. Gelukkig was dat loos alarm, want je weet wat voor 2 mooie kindjes ik eraan over heb gehouden.

 

 

 

Ik begrijp heel goed dat je enorme angst hebt. Hopelijk kunnen wij je een beetje laten ontspannen.....

 

 

 

Heel veel genieten hopelijk!!!

 

 

 

Kus Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lis,

 

Nog iemand met een borsten-verhaal. Misschien een beetje als mosterd na de maaltijd?

 

Maar eh, ooit dus een iui gehad, en toen heb ik enorm last gehad van mijn borsten, maar ik was niet zwanger.

 

Nu ik wel zwanger was/ben heb ik eigenlijk geen last van mijn borsten. Ja, met een week of 16 begon het te jeuken en ben ik begonnen ze maar in te smeren... Maar niet die pijn als bij de iui. Toen liep ik gewoon met mijn handen op mijn borsten de trap op, omdat het me anders veel te zeer deed.

 

 

 

Groetjesssssssssssssssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden