Ga naar inhoud

Nieuw in wachtbankje... Zwangerschapssymptonen??


patricia

Aanbevolen Berichten

Hallo allemaal,

 

 

 

Ik zit ook in het wachtbankje. Spannend hoor!! Ik krijg vrijdag te horen of onze 1e IVF behandeling succesvol is geweest of niet.

 

 

 

Maar wat ik me afvraag... Hebben jullie, voor diegene die misschien wel zwanger zijn, al wat zwangerschapssymptonen??

 

Ik kan het zelf niet laten om te google-en op zwangerschapssymptonen IVF, en dan herken ik wel dingen waar ik nu ook last van heb.

 

Ik weet dat ik daar mijn hoop niet op moet vestigen natuurlijk, maar kan het toch niet laten...

 

 

 

Ben benieuwd naar jullie reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

 

 

Dit zijn mijn symptomen (gekopieerd van mijn eigen topic):

 

 

 

Voel me nog altijd heel moe, soms een soort van misselijk maar het zet niet door en hele pijnlijke borsten. Ik ben een buikslaper maar dat doet nu echt pijn!

 

En verder voel ik mijn buik af en toe, moet ik vaak plassen en heb ik het regelmatig koud.

 

Ik hoop maar dat dit allemaal symptomen zijn van een zwangerschap. Het duurt nog zo lang voordat het 24 september is (de 1e echo)!

 

Oh ja, en op dit moment val ik eigenlijk meer af dan dat ik aankom en heb ik niet erg vaak honger! Ik heb ergens gelezen dat dit wel vaker voorkomt in het begin, wat denken jullie?

 

 

 

Ben wel benieuwd naar jouw symptomen.

 

 

 

Hou je wel in je achterhoofd dat het bij iedereen anders is?

 

 

 

Veel succes meis! Het is nog even spannend voor je!

 

 

 

Liefs, Daantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hallo!

 

 

 

Spannend he die wachtdagen.. En je lijf haalt allerlei trucken met je uit... Door de hormonen is alles wat je voelt niet echt betrouwbaar en is het gewoon afwachten.. Ik had met name veel ongi krampen en was er dan ook van overtuigd dat het mislukt was en ik elk moment ongesteld kon worden... en ik had ongelijk! Laat je niet gek maken (ik weet het.. makkelijk gezegd...) heel veel succes met je laatste dagen en we duimen voor je!

 

 

 

Lfs Pien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patricia,

 

 

 

Helaas kan ik je nog niets vertellen over verschijnselen, want ik zit te wachten op mijn 2e poging.

 

 

 

Ik ben wel zo vrij geweest om jou in het overzicht behandelingen te zetten. Zo kunnen we met z'n allen jou feliciteren aan het einde van de week. Er zijn je al 2 meiden voorgegaan deze maand door zwanger te raken, dus zet 'm op!!

 

 

 

Groetjes,

 

Elena

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey patricia

 

suc6 meid

 

 

 

symptomen van mij komen overeen met die van daantje

 

heb wel ook veel last van mijn darmen ( maar ik heb al jaren last van spastische darm dus dat is een gevoelig orgaan bij mij, wat heel snel reageerd op vanalles)

 

dacht tot vlak voor test ook elk moment ongie te worden

 

alles voelt hetzelfde alsof je ongie moet worden dus je kan echt nergens van op aan

 

ik heb wel gemerkt dat mijn ochtend temperatuur ( dus temperaturen voor dat je opstaat) verhoogd was.

 

maar ja aangezien ik dat vorige ronde niet heb gedaan en het ook niet vanaf punctie ( of beter nog van ver daar voor ) heb gedaan heb ik geen vergelijkings materiaal

 

ja wist wel dat mijn temp in verleden altijd lager was

 

maar ja hormonen die je prikt en slikt en inneemt ;-) kunnen ook vanalles doen

 

dus echt alleen een test geeft meer duidelijkheid

 

suc6 nog met laaste lootjes van wachten

 

ik duim voor je

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het helemaal met de dames eens, Patricia....

 

Het lijf is niet te vertrouwen met al die hormonen. Bovendien was mijn koppie er ook wel mee bezig. En geest en lijf zijn wel stevig aan elkaar verbonden.

 

Het beste is om toch maar gewoon te wachten op de uitslag van de test!

 

Veel succes daarmee!!

 

 

 

Groetjesssssssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

 

 

Ik ben 1,5 maand geleden zwanger geweest, heb toen helaas miskraam gehad met 6 weken.

 

heb er dus heel even van mogen proeven.

 

Ik had al sympthomen, geen honger gevoel, vlagen van misselijkheid, hele pijnlijke borsten, moeheid. last van mijn buik.

 

Dus vergelijkbaar met de andere meiden.

 

 

 

Alleen in de wachtweken is het wat lastig te pijlen, door de hormonen die je nu gebruikt, Utrogestan of Pregnyl die geven vaak de zelfde sympthomen.

 

Je heb dus pas zekerheid als je de test heb gedaan.

 

 

 

Succes!!!

 

 

 

Gr, Claudia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast estrhalita

Bij alle 2 de IVF pogingen had ik dezelfde symptonen. Ongesteldheid gevoel, echt het gevoel dat ik ongi ging worden. Gewoon enorme buikpijn je kent het wel. De 1ste keer werd ik dus ook ongesteld. Zo ging ik er dus bij de 2de keer ook weer vanuit. Tot de avond voor de testdag, ik lag in bed en was enorm misselijk. Toen ging ik dus twijfelen en heb ik gelijk een test gedaan en die was positief. Je kan er dus niks van zeggen. Succes met wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of het bij mij zwangerschapssymptonen zijn (HOPELIJK WEL natuurlijk!!!) maar ik heb momenteel hier last van:

 

 

 

- Gevoelige tepels

 

- Bij vlagen misselijk

 

- Moe

 

- Geen honger

 

- Veel dorst

 

- Veel plassen

 

- Steekjes gehad in onderbuik

 

- Het rommelt in mijn buik

 

- Dingen smaken me anders

 

- Hele heftige en realistische dromen

 

- Na iets gegeten te hebben van die boertjes (oprispingen??)

 

- Me niet kunnen concentreren

 

- Kan heel goed een 'grote boodschap' doen

 

 

 

Maar ik heb wel sinds gister bruine afscheiding. Dit kan natuurlijk oud bloed zijn, maar het maakt me wel nog zenuwachtiger!!

 

 

 

IK KAN NIET WACHTEN TOT VRIJDAG!!!!!

 

 

 

Wat waren jullie symptonen voor NOD??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden