Ga naar inhoud

we hebben uitslag !!!!!!!


lucky-t

Aanbevolen Berichten

hallo allemaal,

 

 

 

nou het is achter de rug, de TESE is gedaan.

 

 

 

alles is goed gegaan en mijn man heeft niet echt erge pijn na de behandeling.

 

 

 

het was een zenuwslopende dag, maar de dokter kwam toch toch even langs het einde van de middag.

 

 

 

en jawel......ze had positief nieuws !!!!!!!

 

 

 

ze hebben 3 rietjes in kunnen vriezen, het is niet zoveel als hun hadden gehoopt maar wel voldoende om in ieder geval te beginnen met ICSI.

 

 

 

goed he !!!!!! 19 augustus belt de fertiliteitsarts op om verdere gang van zaken te bespreken en wanneer we mogen verschijnen voor daadwerkelijk de ICSI in gang te gaan zetten.

 

 

 

we zijn zo blij dat we in ieder geval nog een kans krijgen, we zijn er nog lang niet maar er is hoop !!!!!!!

 

 

 

ik wil iedereen even bedanken voor zijn/haar belangstelling, dat is echt heel erg fijn.

 

 

 

mensen die vragen hebben over de TESE zelf, voor wie het nog te wachten staat bijvoorbeeld, gewoon vragen dan proberen we zoveel mogelijk te beantwoorden.

 

 

 

dikke knuffel van ons !!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lucky-T

 

 

 

Wat een fantastisch nieuws!!

 

Het zal gerust een zenuwslopende dag geweest zijn.. Hoe lang zijn ze met je man bezig geweest?

 

Wat heerlijk moet het zijn dat ze al dezelfde dag goed nieuws konden brengen..

 

 

 

Wij hopen dat we 20 aug. ook goed nieuws krijgen.. Heeft jouw man gekozen voor de algehele narcose?

 

 

 

Heel veel succes met de verdere procedure..

 

 

 

Groetjes,

 

 

 

Gerreber

Link naar reactie
Delen op andere sites

heej!

 

 

 

super super!

 

3 rietjes is niet veel maar.. er is iig kans! komt goed hoor.

 

 

 

wij hebben ook maar 7 rietjes met matige kwaliteit.. daarna is het voor ons ook over.

 

 

 

maar wij zijn heel positief!

 

 

 

duim voor jullie dat het goed gaat komen.

 

 

 

liefs

 

Desiree

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo gerreber !!!

 

 

 

ja was inderdaad fijn om dezelfde dag nog te weten of er hoop is, de kwaliteit horen we 19 augustus.

 

 

 

mijn man heeft gekozen voor algehele narcose omdat hij zo zenuwachtig was en het fijner vondt er niets van te merken.

 

 

 

het is allemaal snel verlopen, ze kwamen hem halen voor naar de ok te gaan om 11.20 en om 13.30 was hij weer terug op zijn kamertje.

 

 

 

ik moet wel zeggen dat ze hem niet echt hebben laten uitslapen op de uitslaapkamer, dus als het bij jouw man wellicht langer duurt (als hij ook voor narcose gaat) moet je je eigen niet druk maken hoor.

 

 

 

hij heeft wel een beetje pijn gehad, en nog, maar het is echt dragelijk, zeker met 2 paracetamollentjes om de 6 uur.

 

 

 

waar wordt jouw man geholpen?? wij in het radboud, hele aardige en meelevende mensen, echt waar.

 

 

 

ik mocht op de kamer wachten tot hij terug was, en mocht zelf mee hem brengen en halen naar ok.

 

 

 

ik hoop inderdaad dat we over een paar weken dezelfde goede en postieve ervaring kunnen delen.

 

 

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi lucky-T,

 

 

 

We weten nog niet wat mijn man voor verdoving gaat nemen. De kans is groot dat hij gaat kiezen voor de algehele narcose. Ook hij kijkt enorm tegen de operatie op.

 

Maar ze zijn evengoed nog 2 uur bezig geweest. Die tijd zal voor jou helemaal slopend geweest zijn..

 

Voor jullie ook nog spannend 19 aug.. We duimen voor jullie!

 

 

 

Wij worden geholpen in het AMC, tot dusver zijn we zeer netjes en meelevend te woord gestaan. Ze nemen gelukkig wel de tijd voor je..

 

 

 

wij gaan op naar 20 aug.. Ik zal je laten weten wat de uitslag is!!

 

 

 

Beterschap aan je mannetje.

 

groetjes,

 

Gerreber

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig nieuws hoor....ik hoop dat wij allemaal dit goede nieuws zo op de site kunnen zetten. En 3 is genoeg voor 3 pogingen volgens mij. Weer een stap verder ....nu ben jij aan de beurt maar aangezien dat meestal niet het probleem is gaan we er gewoon vanuit dat het allemaal gaat lukken!! :hello2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een goed nieuws meid! Wij hebben al met al voor iedere poging 1 rietje nodig gehad, dus mocht dat bij jullie ook het geval zijn, dan kun je nog even vooruit. Al hoop ik natuurlijk voor je dat het meteen bij de eerste poging raak zal zijn!

 

 

 

Succes verder meid en vier dit goede nieuws alvast!

 

 

 

Liefs Bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh wat een goed nieuws voor jullie!

 

Jeetje zeg, wat is dat spannend geweest. Hoe kijken jullie op die dag terug? Is het meegevallen qua pijn voor je man?

 

Wij zijn 30 september aan de beurt ook in Nijmegen, mijn man heeft ook gekozen voor algehele narcose. Hoe heb je de tijd omgekregen toen je zat te wachten? Kan me voorstellen dat het een eeuwigheid duurt.

 

Welke gynaecoloog hebben jullie in Nijmegen?

 

Fijn dat jullie dezelfde dag gehoord hebben dat er iets gevonden is!

 

Heeft je man nog iets specials wel of niet gedaan in de periode voor de tese? Ons hebben ze eigenlijk niet zo veel verteld, alleen dat hij rustig aan moet doen, niet mag drinken (en roken, maar hij rookt niet) de 2 maanden voorafgaand aan de tese. Sorry voor al mijn vragen, maar het is fijn om deze aan iemand te kunnen stellen die hetzelfde moet doormaken. Om ons heen kennen natuurlijk niemand die hetzelfde meemaakt.

 

groetjes en proficiat met het goede nieuws

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo meesje,

 

 

 

het was inderdaad spannend om die dag door te komen, maar eigenlijk is het vanzelf gegaan.

 

 

 

hij kreeg een kamertje voor hem alleen, dus dat is ook wel prettig als je moet wachten.

 

 

 

toen hij gehaald(11.20 uur) werdt mocht ik mee hem wegbrengen naar de ok, toen maar een broodje gaan eten want het was lunchtijd (al kreeg ik geen hap door mn keel). daarna ben ik maar weer terug naar zn kamer gegaan om daar lezend op hem te wachten, en toen kwam de zuster mij halen of ik mee wilde hem ophalen bij de ok (13.20), dus op zich viel de tijd wel mee.

 

 

 

toen hebben tot 16.00 uur moeten wachten tot D'hauwers kwam met de voorlopige uitslag.

 

de pijn is met de inname van paracetamol goed dragelijk, niet pijnloos maar ook niet veel pijn gehad.

 

 

 

wij hebben prof. kremers als gynaecoloog, maar ons is trouwens niets verteld over niet drinken en roken voor de ingreep???

 

 

 

als jij of je man nog vragen hebben horen we het wel.

 

 

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo mensen,

 

 

 

weer goed nieuws van onze kant, de 3 rietjes die ze 2 weken geleden hebben ingevroren zijn van extreem goede kwaliteit.

 

 

 

Goed he !!! nu maar afwachten op de oproep wanneer we aan de beurt zijn voor ICSI, spannend.

 

 

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden