Ga naar inhoud

ongi pijn na tp dag 10


1nora1

Aanbevolen Berichten

hoi allemaal:bye:,

 

 

 

voor het eerst een berichtje met gelijk een vraag.

 

ben nu ruim 3 jaar bezig met kinderwens april 2007 miskraam gehad en sinds mei 2008 begonnen met eerste icsi poging. de hormoon kuur en de punctie heb ik als erg vervelend ervaren, veel pijn in mijn buik van gehad. maargoed, nu op het wachtbankje....

 

 

 

sinds de terug plaatsing heb ik af en toe wel pijn in mijn buik gehad en zere borsten,

 

nu op dag 10 heb ik vaker ongi pijn en de pijn in mijn borsten wordt minder (wel gebruik ik nog steeds die progestan bolletjes)

 

heeft iemand hier ervaring mee? ik begin me een beetje zorgen te maken, tnt geen bloed verlies gehad, maar het voelt of het wel gaat komen een deze dagen???

 

help...

 

 

 

hopelijk weten jullie hier een antwoord op, ben erg zenuwachtig:icon_bounce:.

 

heb al een hoop gelezen, maar iets wat mij helpt kan ik niet echt vinden.

 

 

 

:bye:groetjes 1nora1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nora,

 

 

 

Bij mijn eerste ivf behandeling had ik de eerste week zere borsten, gevoelige tepels en borsten die een cupmaat groter waren. Na 7 dagen werden mijn borsten een stuk minder gevoelig en begonnen ze weer in de oude vorm te komen. Ik kreeg op de achtste dag krampen en pijntjes en ook veel pijn 's nachts in mijn liezen. De volgend ochtend had ik lichtbloedverlies en twee dagen daarna brak mijn menstruatie door. Ik had ook al het gevoel dat het over was. Ik hoop dat dit het voor jou niet hoeft te betekenen en dat het bij jou betekent dat je zwanger bent want dat kan natuurlijk ook. Het kan alle kanten op.

 

 

 

Ik heb nu een terugplaatsing gehad van een cryo en ik heb al vanaf 2 dagen na de terugplaatsing last van steken en krampjes en nu heb ik een licht ongigevoel bijna de gehele dag door. Mijn borsten zijn nu gewoon normaal en ik merk daar nog niets bijzonders aan. Ik denk dat mijn borsten vorige maand heel heftig op de Pregnyl hebben gereageerd en ik heb dat nu niet hoeven te gebruiken. Ik mag donderdag testen.

 

 

 

Groetjes,

 

 

 

Yvonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast estrhalita

Je kan je lichaam niet echt vertrouwen omdat je zoveel hormonen hebt gebruikt.

 

 

 

Bij de 1ste ivf poging had ik ook ongi krampen, grotere borsten, pijn in borsten etc en werd ongesteld. Bij de 2de ivd poging gewoon weer alles hetzelfde verhaal. Weer ongi krampen, pijn in borsten dat afneemt tegen de tijd dat je ongi moet worden etc. maar ja dit keer was ik wel zwanger. Ik was ook stom verbaasd toen de test uitwees dat ik zwanger was. Zo zie je maar het zegt niks

 

 

 

Succes en ik duim voor je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

 

 

dank jullie wel voor de reactie, het kan dus inderdaad alle kanten op!!!

 

ik zal toch gewoon moeten wachten, al voelt het erg zwaar....:sad1:

 

 

 

ik weet ook niet of dit allemaal natuurlijk is of ook een reactie op alle medicijnen die je moet gebruiken.

 

 

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastig he, Nora?

 

Tja, ik had geen last van mijn borsten, maar mijn buik heeft vanaf het moment dat ik met de hele hormoonwinkel ben begonnen, ook vervelend gevoeld. Ik heb maar gewoon gewacht tot de dag dat ik mocht testen... en dat was positief.

 

Er is eigenlijk echt niets anders kan doen dan wachten, op je menstruatie, of een positieve of negatieve test.

 

 

 

Groetjesssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

 

 

eerst van harte met je + test

 

 

 

ja, het is inderdaad lastig!!!

 

je voelt je gewoon "raar", het ene moment last van kramp en steken bij mijn baarmoeder (ongi pijn) dat duurt dan ongeveer 3 min. en dan is het weer over. zo gaat dat meerdere keren per dag!

 

die momenten zie ik het gewoon ff niet meer zo zitten, hoe dichter ik bij de test dag kom hoe enger ik het ga vinden al die pijntjes.

 

 

 

maarja, wat je al schijft jij bent nu toch ook zwanger!

 

toch maar gewoon afwachten en de pijntjes voor lief nemen.

 

ik mag a.s. vrijdag testen. spannend!

 

 

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Nora,

 

 

 

Ja, die wachtweken... die kan je missen als kiespijn! Je zou willen dat die meteen over waren, of dat ze meteen na de terugplaatsing konden zien of het gelukt was... helaas niet het geval. En dan ook nog de zenuwen van elk krampje, pijntje, verandering in je lichaam die je wel/niet voelt, en zou het iets betekenen... om gek van te worden!

 

Nog even volhouden, meid!

 

 

 

Vrijdag los ik je af op de wachtbank. Dan is het voor jou duidelijk en spring ik er (als de cryo's tenminste goed ontdooien) op.

 

 

 

Heel veel succes nog de komende dagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou Mariek inderdaad. die wachtweken zou je willen missen als kiespijn...

 

maarja!

 

zo te zien is vrijdag voor ons allebij een belangrijke dag.

 

jij ook succes en hopen dat ze allemaal goed zijn...

 

 

 

en Hildever dank je wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend nora! Zelfs nu, 18 weken zwanger, heb ik nog af en toe ongi pijn (maar dat schijnt groeipijn te zijn) en prikjes in mijn baarmoeder mond. Dus helaas afwachten en hoop houden! Heel moeilijk. En geen nieuws is goed nieuws. groetjes, niki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, het zenuwslopende wachten is beloond!!!

 

ik hield het vanmorgen niet meer dus al vroeg getest en ZWANGER, ben helemaal blij en dolgelukkig (al voelt het nog een beetje onwerelijk)

 

 

 

dus inderdaad, die pijntjes tot nu toe zeggen helemaal niet dat het maar fout moet gaan!!!

 

dank jullie wel voor het advies en de ondersteuning.

 

 

 

ik heb trouwens bij het wachtbankje een nieuw onderwerp geopend voor iedereen die de 2 lange wachtweken zat worder, want dames je kan nu namelijk EERDER TESTEN dan 2 weken! lees maar eens

 

 

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ nora, gefeliciteerd! geniet ervan.

 

 

 

@ Hilde, hoe is het nou met jou? al beetje kwaaltjes?

 

 

 

@ mariek, alst goed is heb je nu je mooie eskimootjes in je buik, suc6 met wachten!

 

 

 

liefs

 

Desiree

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou, ik heb wel 2 hele dagen mogen genieten van het zwanger te zijn:blob6:, even weg mogen dromen en je toekomst hoopvol inrichten in je gedachten!!!

 

maar helaas, voor mij mocht het (wederom) niet zo zijn, na gisteren begonnen met een beetje bloedverlies, 's avonds kramp enzo erbij, en ja nu toch echt mijn ongi doorgekomen:cry2::cry2::cry2:.

 

 

 

dus toch WEER een miskraam (als je dat al na zo kort zwanger kan noemen), voel me leeg, klote en heel erg verdrietig.

 

we hadden net aan de mensen verteld die wisten dat we met icse bezig waren dat de 1e stap genomen was en ik zwanger was.

 

nu dus die zelfde mensen maar weer af of dit nieuws mede te delen.

 

 

 

ik ga zo de kliniek bellen om het door te geven, en dan maar weer afwachten met hoe nu verder!

 

wat een KLOTE gisteren zeg!!!

 

 

 

 

 

nou voor de meiden die nog in de race zijn, veel succes en op naar een + test!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nora,

 

 

 

Wat ongelofelijk vervelend voor je (druk mijzelf zachtjes uit)!!! Hoop dat je het een plaatsje kan geven en dan je tzt weer kan richten op een nieuwe ronde / nieuwe kansen.

 

 

 

Veel sterkte met alle emoties en geef de moed niet op meis, jou tijd komt echt wel!

 

 

 

Greetzzz,

 

Elena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjee Nora wat een rot nieuws.

 

Heel veel sterkte de komende dagen.

 

Ik weet hoe je je voelt ik heb hetzelfde meegemaakt.

 

Neem er echt even de tijd voor hoor want het duurt wel even.

 

In ieder geval nogmaals heel veel sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden