Ga naar inhoud

licht bloedverlies dag voor terugplaatsing


Yvonne1

Aanbevolen Berichten

Ik maak me echt zorgen! Mijn eerste ivf vorige maand was mislukt, ik menstrueerde toen gewoon. Het stopte na een week zoals altijd, maar een paar dagen daarna had ik weer licht bloedverlies en dat duurde een paar dagen. Daarna weer gestopt en vlak voor mijn eisprong ook gewoon doorzichtig draderig, slijm gehad wat duidt op naderende eisprong. Nu zit ik op een dag voor mijn terugplaatsing van een cryo en heb ik weer lichtbruinbloedverlies, ik maak me daar echt zorgen over. Ik heb normaal gesproken ook altijd een paar dagen tot een week voor mijn menstruatie licht bloedverlies, maar nu zit ik op 3/4 dagen na mijn eisprong. Heeft iemand dit ook gehad of kan iemand mij vertellen of dit schadelijk kan zijn voor het embryo morgen?

 

 

 

Liefs,

 

 

 

Yvonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Estrhelita,

 

 

 

Ik heb inderdaad gebeld en ze hebben mijn Gyneacologe gebeld met mijn vraag. Ik werd teruggebeld met de mededeling dat lichtbruinverlies niet erg hoeft te zijn. Als het een menstruatie wordt, dan kan het terugplaatsen niet doorgaan. Hier moet ik het maar mee doen, maar ik maak me natuurlijk nog steeds zorgen. Ik had liever een echo gewild, misschien dat ik morgen in Leiden nog kan vragen om een echo te doen. In ieder geval bedankt voor je reactie.

 

 

 

Groetjes,

 

 

 

Yvonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Yvonne,

 

Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Het is niet helemaal zoals het hoort, en we zijn allemaal zo gefocust op elke kleine bijwerking, elk krampjes en verandering in ons lichaam.

 

 

 

Ik heb altijd als ik een poos van de pil af was geweest en weer begon, de eerste maand de héle maand lang lichtbruinverlies gehad. Dat hield pas weer op na de eerste echte ongi. Dus ik kan me zo voorstellen dat de hormonen van de ivf poging nog in je lichaam zitten en misschien op deze manier nog een beetje van zich laten horen.

 

 

 

Hoop en duim voor je dat de tp morgen gewoon plaats kan vinden! Zeker nu je cryo zo goed is ontdooid! Heel veel succes, meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yvonne,

 

 

 

Ik wil je heel veel strekte wensen voor morgen. Ik hoop dat we samen op het wachtbankje kunnen zitten. Ik ga na de trugplaatsing een weekje weg dus helaas ben ik niet in de gelegenheid om op het forum te schrijven. Dus bij deze heel veel succes en tot snel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast estrhalita

Ik ga voor je duimen dat er morgen een tp vindt en dat het bloeden gewoon oud bloed is wat je door de hormonen nog even kwijt moest. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie steun, maar het gaat echt niet goed. Ik verlies nu al helderrood bloed en steeds meer. Ik kan het vergeten dus! Mijn cryo is super goed ontdooid en nu heb ik dit weer. Mijn cyclus is dus helemaal van slag van alle hormonen van de eerste ivf. Echt balen dit, ik kan het gewoon niet geloven dat dit mij moet overkomen. Mijn goed ontdooide cryo moet dan vernietigd worden want ze kunnen niet opnieuw invriezen denk ik.

 

 

 

Ik zal morgenochtend meteen weer met het ziekenhuis bellen om te vragen hoe dit kan.

 

 

 

Ik laat het weten.

 

 

 

Groetjes,

 

 

 

Yvonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow Yvonne, wat een enorme pech!!! Had net een opbeurend verhaaltje willen schrijven dat ik door de pil ook steeds lichtbruin bloedverlies had, en vanaf de dag van de test tot 2 dagen nadat ik met de bolletjes mocht stoppen.... Maar... het heeft geen nut meer!

 

Ik ben wel benieuwd wat het ziekenhuis nu zei....

 

Sterkte met het verwerken van de teleurstelling!:tearyeyed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden