Ga naar inhoud

bloeding week na tp


pebbels

Aanbevolen Berichten

weet iemand of dit een goed teken of een slecht teken is.

 

 

 

ik had net een mailtje gestuurd dat het wat beter ging met mij en kreeg net weer ongi krampen en ging naar de toilet en bij afvegen kwam er licht helder bloed mee. Nu ben ik een beetje bang geworden.

 

weet iemand wat dit is??

 

 

 

in afwachting

 

pebbels/rita

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pebbles,

 

 

 

Ik hoop dat het een innestelingsbloeding is. Bij mij was het doorbreken van mijn menstruatie op dag 9 na terugplaatsing. Twee dagen later zette het door. Ik weet niet op wellke dag jij zit en het kan van alles betekenen. Als het stopt dan kan het ook een kapot adertje zijn. Ik wist toen ik ging bloeden gewoon dat het voorbij was, mijn lichaam zei het al een week na de terugplaatsing.

 

 

 

Ik hoop voor jou dat het niets betekent!

 

 

 

Liefs,

 

 

 

Yvonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Yvonne,

 

 

 

bedankt voor je snelle reactie. Ik heb 14e een tp gehad en vandaag precies een week na de tp en morgen is de laatste dag dat ik de bolletjes moet inbrengen. 28 e mag ik testen.

 

 

 

ik heb net even gegoogled en las dat er ook een innestelingbloeding bestaat.

 

Jammer dat het bij jou zo snel ging, ik hoop dat de volgende keer wel raak is.

 

 

 

groet

 

pebbels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pebbles,

 

ik denk dat je hetzelfde als mij had.

 

twee dagen geleden had ik dat toch ook, dat ik dacht dat het aan mijn nagels lag.

 

als het goed is ben je er nu weer vanaf.

 

Is het je opgevallen of het misschien net na het inbrengen van de bolletjes is ??

 

dat was n.l. gisteren bij mij weer zo.

 

ik denk dat je maar een beetje bloed bent verloren en dat het nu alweer voorbij is.

 

positief blijven denken, ik dacht ook dat het er voor mij op zat eergisteren maar nu is alles weer rustig. Ik zit nu op dag 10 dus de dagen beginnen al te korten

 

 

 

houd moed

Link naar reactie
Delen op andere sites

goeiemorgen Nicolas,

 

 

 

de bloeding is nog niet gestopt, maar zet ook niet heel heftig door.

 

elke keer bijafvegen komt er helder bloed mee.

 

ik weet echt niet wat ik ervan moet denken. mijn vent is nog steeds in friesland en kon hem gisteren ook niet bereiken, dus ben gisteravond en vannacht gewoon heel erg bang geweest.

 

fijn dat het bij jou gestopt is en hoop dat het bij mij ook stopt.

 

probeer positief te blijven, maar op dit moment is het gewoon moeilijk.

 

 

 

Ik dacht dat progestan je menstratie uitstelde?

 

 

 

ook al gaat het bij mij mis , ik blijf wel hard voor jou duimen:hello:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pebbels,

 

Wat is het toch moeilijk allemaal! Bloed is wel het laatste wat je nu wilt zien. Maar het hoeft echt niets te betekenen, hoor. Een klein wondje of wat gewoel in je baarmoeder kan al flink wat bloed teweeg brengen. Ik weet dat het moeilijk is, leven tussen hoop en vrees, maar probeer het een beetje van je af te zetten. Heel veel succes! Nicolas jij ook!

 

Soms kan ik er met m'n kop niet bij wat wij allemaal moeten doorstaan om ook een kleine te krijgen. Ik vind dat we allemaal een medaille, oorkonde en een baby moeten krijgen!

 

Sterkte allemaal.

 

Liefs van Nora.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kop op meid, houd moed.

 

zolang het licht van kleur blijft valt het meestal mee.

 

Het mag niet donker van kleur worden.

 

Is het intussen al over ?

 

ik heb twee dagen geleden op internet gezocht en had een pagina gevonden die me wel heel erg gerust stelde.

 

ik kon hem nu even niet vinden maar zoek nog even door.

 

hier wel een link waar het ook goed kwam

 

http://www.ivf-site.nl/Forum/topic.php?id=14322

 

 

 

groetjes en houd vol

Link naar reactie
Delen op andere sites

[soms kan ik er met m'n kop niet bij wat wij allemaal moeten doorstaan om ook een kleine te krijgen. Ik vind dat we allemaal een medaille, oorkonde en een baby moeten krijgen!

 

 

 

Daar had ik het pas ook nog overgehad met mijn vriend :-)

 

Ik heb eerst allemaal onderzoeken gekregen, 2 kijkoperaties gehad en waar bij de laatste keer mijn beide eileiders zijn verwijderd, dan mag ik straks gaan spuiten enzo, de punctie ondergaan, mocht het lukken ben ik daarna 9 maanden zwanger en dan moet ik ook nog eens gaan bevallen :-( hahaha

 

En wat moet mijn vriend allemaal doen? Die heeft 1x bloed moeten laten prikken en mag straks een keertje zijn spul in een potje droppen en dat was het dan alweer....Is toch eigenlijk niet eerlijk verdeeld hè? :dots::tongueP:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, ja, als je het zo opsomt, dan lijkt het inderdaad wel een heel scheve verdeling!

 

 

 

Alleen... als het aan de man ligt, zoals bij ons het geval is, dan is het schuldgevoel van de man niet te onderschatten. Emotioneel is het ook een heel zware tijd voor hem, om mij dit 'aan te moeten doen'.

 

 

 

Maar wij zijn absoluut toppertjes, stuk voor stuk!!! Er zijn maar weinig vrouwen die door moeten maken wat wij doormaken om een kindje te krijgen. Een dikke vette pluim voor ons allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dames,

 

 

 

Het bloeden wordt steeds erger en mijn ongi pijn ook. er komen nu ook klonten bloed mee. Ik dus vet ongesteld( sorry voor het vieze verhaal)

 

ik heb net veel gehuild, een vriendin komt naar me toe nu en een collega gebeld dat ik morgen niet kom.

 

Ik weet nu niet waar ik het moet zoeken.

 

We hadden geluk dat we mee mochten doen met een onderzoek en en er was geen wachtlijst en ivf en de hele behandeling heeft me toch wel overdonderd, vooral als het niet lukt.

 

dus ik ben ook van het wachtbankje gevallen. Morgen maar het ziekenhuis bellen. We moeten wat ik weet eerst nu iui gaan doen. Even vakantie en dan zien we wel verder.

 

 

 

Wat ik sowieso niet begrijp is dat ik vorige keer niet ongesteld werd pas een week later en nu word ik wel gewoon op tijd ongesteld. de 21ste is mijn cyclusdag.

 

ze hadden geadviseerd om af te vallen en dat ga ik nu ook eerst doen.

 

Vandaag eerst alles wat los en vast is opeten en morgen maar kijken hoe ik voel en dan maar een plan gaan bedenken.

 

Nicolas ik hoop zo dat het bij jou lukt, want anders durf ik gewoon niet meer te geloven.

 

Ik was zo positief en baal dat ik gewoon niet 1 week heb kunnen volhouden.

 

Ik snap mijn lichaam echt niet( op dit moment mis ik gewoon mijn moeder)

 

 

 

dag lieve meiden, we verdienen zeker een dikke pluim.

 

 

 

liefs pebbels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooo Pebbels,

 

wat vind ik dit erg om te lezen. Weet je echt zeker dat het menstruatie is.

 

Wat jammer nou, we deden alles samen en konden ons echt aan elkaar optrekken.

 

En dan zit je nog alleen, maar gelukkig is je vriendin onderweg om je te steunen.

 

O wat triest om te lezen ik had er echt een goed gevoel bij dat wij het zouden redden.

 

Deze maand brengt echt niet veel geluk met zich mee.

 

Ik wens je heel veel sterkte en wens je ook veel geluk met de iui.

 

Hou je sterk en kijk vooruit.

 

hou je taai.

 

 

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooooh lieverd, wat vind ik het klote om dit te lezen.....en dan druk ik het nog minimaal uit.....ik reageerde net op je brichtje op mijn topic, ik heb echt zo voo je gehoopt en vind het zo oneerlijk dat je nieteens je 2 wachtweken hebt uit kunnen zitten, dat je nu al wordt overvallen met ellende. Ik hoop dat je vriendin snel bij je is! :hug: Vanhieruit kan ik je alleen een hele dikke knuffel geven en kracht.

 

 

 

Sterkte voor nu..........liefs Linda,

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh nee, Pebbles, wat een vreselijk grote teleurstelling...wat ontzettend balen, meid. Leef erg met je mee. Heel veel sterkte de komende dagen. Kan me voorstellen dat je je moeder nu extra mist.... Ook een hele dikke knuffel van mij :hug:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pebbels, wat ontzettend kl^#te voor je. Ik heb er geen andere woorden voor. Lekker uitjanken en alles wat meer waarbij je je iets beter voelt. Ik vind het echt heel sneu voor je. Veel sterkte!

 

Groetjes Nora.

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieve meiden,

 

 

 

bedankt voor jullie lieve reacties, ik heb net erg moeten janken en heb alles wel drie keer gelezen zoveel raakte het mij.

 

Jullie zijn echte kanjers en dat zal ik heel erg koesteren.

 

 

 

Want in deze traject leer je ook mensen kennen, vooral vrienden en familie.

 

Toen mijn moeder overleed ben ik ook wat familie en vrienden kwijtgeraakt en nu merk je in deze situatie dat ook.

 

terwijl toen zij destijds kinderwens hadden stond ik daar voor ze en nu ze kinderen hebben is hun reactie heel apart, laten ze helemaal niets van ze horen terwijl ze weten in wat voor situatie ik zit. Je wordt er hard van.

 

 

 

groetjes liefs pebbels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pebbels, heb net alles gelezen, potverdikkie zeg wat een narigheid, Ik vind het echt k*t voor je, had het echt eindelijk weer eens in deze maand anders gezien. Er zijn nu al zoveel mensen gevallen ik dacht toch wel dat er weer eens een moest blijven zitten, en dan al zo snel tjong jong, Meid veel sterkte en zet op voor de volgende keer, je moet positief proberen te blijven.

 

 

 

Liefs Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden