Ga naar inhoud

vaderdag tips???


Angela

Aanbevolen Berichten

ja, leuk...

 

ik vroeg me af of je met een kindje van anderhalf al kan vingerverven? volgens mij doen ze dat op t kdv wel al, maar zag ik laatst op een potje vingerverf 'voor 3 jaar en ouder' staan. Hoe zit dat nou? (ebbe stopt nogal vaak zn vingers in zn mond... hij heeft de zandbak van blijdorp vandaag ook half leeggegeten)

 

nou ja, ik wil dus zoiets doen, ebbe zn eerste kunstwerk... maar een kadootje moet ik nog verzinnen.

 

lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Cyn, goed geregeld hoor dat ontbijt : -)

 

Vingerverven kan in principe wel maar ik moet zeggen dat het bij mij nog niet zo'n succes was toen ik het laatst deed. Ze vonden het maar niks en had zat echt overal behalve op het papier.

 

Wat je kan doen als je op je werk een kopieerapparaat heb de handjes van je kind eronder leggen, kopieren en daar een kunstwerk van maken.

 

Doen we ook wel eens op school en slaat altijd goed aan.

 

 

 

Voor papa's in spe hebben ze bij de prenatal leuke shirtjes met papa's kanjer erop.

 

Is ook wel leuk denk ik!

 

 

 

Ik heb een foto laten maken met de meiden en die gaat in een lijstje en klaar.

 

En natuurlijk nog ff een leuk cadeautje kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of je verft de voetjes en zet afdrukken op canvas (kan je bij xenos) kopen

 

 

 

Voor een papa in spee is het boekje van Kluun erg leuk en herkenbaar. Of een pop met kleertjes en een luier aan kan ie vast oefenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor een pappa in spé: vind ik een shirt, met tekst (bijvoorneeldvan simplycolor.nl ) erg leuk. Bijv. mijn pappa is e beste of zo.

 

 

 

Tja, en voor pappa's.. ik ben erg benieuwd naar leuke ideëen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd bij prenetal,maar zijn kleine maten.

 

ik heb bv bij simply colors laatst een laten maken met papa`s kanjer, echt fijn shirt hoor

 

 

 

heb ook een een afdruk proberen te maken met gips maar lukte voor geen meter

 

 

 

op luca zijn site bin het fotoalbujm bij ikke 9tm 12 mnd staan de vingerverf foto`s.....

 

voor degene die het willen zien

 

 

 

Ontbijtje heb ik al gehad.

 

 

 

een afdruk van ahnden en voeten lijkt me idd ook leuk

 

maar hoe bedoel je op canvas?

 

gewoon voetes fotograferen? of met vingerverf en die inscannen ofzo?

 

 

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de voetjes op canvas bedoel ik. De onderkant van de voetjes in de verf (op waterbasis hè dames) dompelen en je kindje laten "staan" op het doek.

 

Maar ik ben niet zo crea dus met foto's inscannen ed klinkt ook goed maar dan moet je dat bij de Hema laten doen ofzo,

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij snap ik het

 

je hebt die doeken al zo kant en klaar geloof ik bij xenos. maar dan moet je kindje in ee keer goed staan he......hihi

 

lijkt me lastig., wel een super idee,

 

 

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK heb net een leuk cadeau besteld via de jongegezinnenpagina.

 

Een handleiding voor meisjesvaders. Geweldig boek volgens mij, je kunt er een voorproefje van kijken. Misschien leuk voor enkelen van ons hier die ook een dochter hebben?

 

Als je op de site van jonge gezinnen kijkt dan kun je het zien.

 

 

 

Handleiding voor meisjesvaders

 

Waarom zijn meisjes verzot op roze, schoenen en tasjes? Dochters! handleiding voor vaders is hét boek voor meisjesvaders. Ben je nog op zoek naar een origineel vaderdagcadeau? Bestel dit boek dan voor maar €14,95 en laat het gratis thuisbezorgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt ook iets leuks laten maken bij

 

vistaprint.nl

 

 

 

bv een leuke kalender met leuke foto1 erop ofzo.

 

 

 

heb toen kaartjes besteld met aadressticers met foto`s van Luca erg leuk

 

wel veel hoor 250 visitekaartjes.maar ja alleen verzendkosten...

 

vorig jaar emt kerstkaarten makkelijk gemaakt. visitekaartje erin geplakt en adressticker op envelop...hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boke, die zag ik ook ja. Erg leuk. Maar ik heb Sander vorig jaar dat boekje gegeven. Management voor vaders of zo. Heeft ie nooit uitgelezen haha. Dus ik moet verder zoeken. En t moet meekunnen in d ekoffer want wij zijn dan ook op vakantie....dus ik ga denk ik een t-shirt bestellen bij simply colors, kreeg er een mailtje van..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het boek gekocht van Kluunn, Help! ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt.

 

 

 

Dat schijnt voor mannen een heel leuk boekje te zijn

 

 

 

( maar dat is natuurlijk niets voor de mannen die al vader zijn )

 

 

 

Liefs Renaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat boek van kluun is echt geweldig!!!!

 

 

 

Dat heb ik ook voor Hans gekocht toen ik zwanger was.

 

 

 

Ik heb het zelf ook gelezen, ik vond het geweldig, heb helemaal in een deuk gelegen, en Hans... die vond er niks aan hahahahaha.

 

 

 

Moet er nog mee lachen, is echt mijn humor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden