Ga naar inhoud

Hoe is het nu?


niki

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 229
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hier gaat alles wel oke

 

Ik ben zwanger en alles gaat goed,maar voel me niet happy....ben zo bang dat we straks tijdens de echo niks zien,durf gewoon niet blij te zijn nu

 

En kan gewoon niet geloven echt zwanger te zijn zo gek....ook al zeggen de 2 testen positief en word ik niet ongesteld...ik dacht altijd dat ik nooit zwanger zou raken dus denk dat ik die omschakelijk ook moet maken....maar pff zou blij zijn als de echo is geweest(16 mei)

 

 

 

Ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een heerlijke tutdames zijn we toch. Tuurlijk zijn we bang, en onzeker en hopen we met heel ons hart dat alles goed gaat, maar durven we het bijna niet te geloven. Etc, etc. Zo kostbaar dit alles, zo pril, zo klein. Maar zo sterk ook, als het goed is, is het goed... Spannend! En als je je echo gehad hebt Valesca, weet je weer iets meer, maar na een week, wil je eigenlijk weer. Trouwens zo'n echo apparaat, kunnen we ook samen kopen.... :thumbup: hihihi, hou vol Valesca, je bent zwanger!!!!!!!!!!! en ik ook!!!!!!! en volgens mij nog meer dames hier, toch??? en anderen al in hun hart ook!!! en die hoop ik hier ook snel te verwelkomen. Groetjes, niki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast estrhalita

Zo ik kom net uit het ziekenhuis. We hebben het hartje weer zien kloppen en de kleine is nu 2,4 mm precies 9 weken en 1 dag. Alles gaat dus perfect. Op 26 mei hebben de nekplooimeting en vandaag al gelijk bloed laten prikken voor die combinatietest en op 23 juni hebben we de vruchtwaterpunctie. Na de punctie mag ik me een week niet inspannen en tillen. En ja ik heb een kleine van 20 maanden die nog niet loopt. Dus manlief moet een weekje vrij nemen en ik kan een weekje rusten. Zalig kijk er nu al naar uit. Een beetje bij tanken.

 

 

 

Het was een goede ochtend dus, vanavond naar de vk voor het eerst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast estrhalita

Ach een weekje bedrust is ook geen straf hoor. Hoop filmpjes zalig. Mijn vriend wil misschien wel dat ik 2 weken rust neem voor de zekerheid. Maar dit weer is ook goed. Nu 2 dagen in de zon gezeten en Robbie in zijn badje spelen en man het lijkt wel of ik op vakantie ben zo lekker is het hier in de tuin. Zalig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Amanda

Meiden, het is zo herkenbaar wat jullie schrijven.. zwanger, eindelijk, maar toch zo onzeker..!

 

 

 

Ik had het ook, in het begin, maar eigenlijk de hele zwangerschap, ik was zó blij, dat ik bevallen was, en een gezond kindje in mijn armen had.

 

 

 

Ik heb zeker genoten, maar ik denk dat wij toch bezorgder zijn. Gewoon, omdat wij weten, hoe moeilijk en kostbaar het is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast estrhalita

Zo daar ben ik nog een keer. Net naar de vk geweest namelijk (ja alles op 1 dag) Het was een lange afspraak, bijna een half uur. Dat kwam voornamelijk door Robbie, ze moesten een hoop weten. Ik heb namelijk een andere vk dan de vorige keer. Die vond ik toch niet zo goed. Ook heb ik weer een echo gehad en heb ik de kleine zelfs zien bewegen. De beentjes en armen zag je alle kant op gaan. Heel leuk om weer te zien. 4 juni de 2de afspraak. Dus nu even een paar weken rust, maar ik heb er nu alle vertrouwen in. Ook nu kreeg ik weer te horen dat het nu bijna nooit meer mis gaat. Alleen in erge bijzondere gevallen. Dus daar gaan we maar lekker vanuit.

 

 

 

Hier nog even een foto van Robbie in badje vanmiddag. Vond hem zo leuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

 

 

 

Hier van mij maar weer eens een update met hoe het gaat, is alweer even terug volgens mij.

 

 

 

Nog een weekje en dan eindelijk weer eens een echo, jippie!!!!

 

Ik kijk er zo ontzettend naar uit. Ik ben dan 11 weken en 1 dag, dus dan moet er echt al heel wat te zien zijn (hoop ik).

 

 

 

De meeste klachten zijn inmiddels onder controle, ik ben niet zo erg misselijk meer, als ik de hele dag maar kleine beetje blijf eten, en gelukkig lus ik ook weer koffie, hahaha.

 

Ik was een echte zware koffiedrinker, en toen ik het even niet meer lekker vond kreeg ik echt afkick verschijnselen, erg he?!

 

Mijn buik is wel enorme proporties aan het aannemen. Nu ben ik al best stevig (lees dik) maar die buik is niet meer te verbergen, en met het excuus, ik heb teveel gegeten kom ik al niet meer weg, oeps....

 

Hebben jullie hier ook al veel last van?

 

Ik heb geen broek meer die dicht gaat, en heb nu 1 zwangerschapsbroek gekocht en die zit zoooo lekker.

 

Maar ik kom er achter dat in "plus" maten het moeilijk is om positiekleding te vinden, pffff ,lastig hoor!

 

Mochten jullie tips hebben????

 

 

 

Ook van vrienden en kennissen al leuke cadeautjes gekregen! Mijn ouders zijn de grootste kleding sponsors, ik heb al rompertjes, spuugdoekjes, kleine boxpakjes en knuffels.

 

Ook een tante kwam aan met een box en een kinderstoel, erg lief.

 

het is dus verwennerij alom, best leuk hoor!:occasion1:

 

 

 

Voor de rest is het vrij druk hier in huis, we zijn flink aan de zolder bezig.

 

Was ooit een ilegale wietplantage van de vorige bewoners (bleh!), dus dat vereist flink wat werk om het weer netjes te krijgen.

 

Ook op mijn werk is het druk, ze zijn bezig met een fusering met 2 andere bedrijven, dus veel veranderingen en daardoor ook druk met bijscholingen.

 

 

 

Nou dat was zo wel weer even een heel flink verhaal, hihihi.

 

 

 

Hoe gaat het met jullie allemaal? Uiteraard lekker genieten van het heerlijke weer, neem ik aan?!

 

 

 

Wat een schatige foto van Robbie trouwens! Die zit echt te genieten in zijn badje, je zou er jaloers op worden.

 

 

 

Liefs Diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Amanda

Diana, je zult versteld staan, wat er al te zien is met 11 weken!!

 

Geniet ervan!

 

Leuk dat je al zo verwend bent met kadootjes.

 

 

 

Esther, wat een lekker manneke is Robbie!! Leuke foto.

 

Houden ze jouw nu extra in de gaten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben op het werk een fietsplan, dan betaal ik het per maand af via mn bruto maand salaris, heb ik gister een moederfiets :bicycle: besteld bij de halfords.

 

 

 

echt super, lekker kunnen fietsen met de kleine

 

 

 

Liefs Renaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast estrhalita

Hoi Amanda, Nee ik word niet extra in de gaten gehouden hoor. Ik loop gewoon bij een vk, alleen omdat wij niet nog een gehandicapt kindje willen laten we een vruchtwaterpunctie doen met 16 weken. Om alvast iets geruster naar de punctie te gaan, laten we ook een combinatietest doen met 12 weken. Ik weet dat dit een kansberekening is, maar ja het is ook een mooie echo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een heerlijk badje, ik wil ook!!! We gaan met zijn allen gelukkig de goede kant op. Vandaag weer een succesecho van Es, morgen hopelijk van mij, ik ben dan 10 weken en 4 dagen, maandag van Diana... En heerlijk weer en we mogen allemaal nieuwe spullen kopen. Diana, ik weet een site, http://gmm.holix.nl/, misschien dat je daar meer terecht kunt, of je kunt Marlon schrijven en vragen of zij iets weet, ze weet heel veel adressen namelijk.

 

Wij zijn zwanger! Wij zijn zwanger! Wij zijn zwanger! Wij zijn zwanger! Wij zijn zwanger! Wij zijn zwanger! Wij zijn zwanger! Wij zijn zwanger! Wij zijn zwanger! Wij zijn zwanger! Wij zijn zwanger! Wij zijn zwanger! Begint al steeds leuker te worden... Hopen dat het morgen goed gaat toch.... doedoe, niki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast estrhalita

Dames even, hoe is het met jullie buiken. Ik heb even vergeleken, maar ik ben nu net zo dik als bij mijn vorige met 18 weken. Ja lekker he. Kijk hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel aardig. Rechts ging pijnloos, links was wel effe doorbijten. Net als jij toen, zit ik nu ook aan de anti biotica. Ik had met de 6 eitjes er ook een cyste bijzitten... Daarvoor aan de antibiotica. Verder hadden ze bij mij een adertje geraakt dus bloedde het een beetje... Was even een wattendoos, want ze hadden me echt helemaal vol gestopt met watten. Na ruim een half uurtje haalden ze die er gelukkig weer uit, want het drukte nogal tegen de geplaagde plek voor mijn gevoel. Was er ook bijna van van mijn stokje gegaan.

 

Had wat kleur van de zon, maar die was zelfs even weg, zei mijn mannetje. Maar.... ze hadden het wel goed gedaan... want de bloeding was ook rap gestopt en niet meer terug gekomen.

 

Morgen horen we hoe het zit met de bevruchting.

 

Joh, wie weet groeit je buik straks even wat minder. En eh... je weet in ieder geval heel zeker dat je zwanger bent... Niemand kan daar omheen!!!!

 

 

 

Groetjesssssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast estrhalita

Heb je goed op de bijsluiter gelezen dat die antibiotica niet voor zwangere is. Ik kreeg nl. pillen die je niet mocht gebruiken bij een zwangerschap en aangezien ze een embryo terugplaatsen ben je toch een beetje zwanger. de 2de keer dacht ik ook dat ik die pillen zou krijgen, maar na intern overleg besloten ze toch dat het beter was om geen pillen te gebruiken. Dus ja dat is niet voor niks. Hopelijk is dat bij jou niet het geval. En ik duim dat je eind deze maand hier komt vertellen dat je zwanger bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Estrhalita, ik hoop het ook...

 

Dank je voor je verhaal over de anti biotica. Ik had het ook al in de bijsluiter gelezen. Morgen bellen ze i.v.m. de bevruchting... dan wil ik er ook gelijk naar vragen.

 

 

 

Groetjesssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden