Ga naar inhoud

Augustus


Lentezon

Aanbevolen Berichten

hai lieve meiden,

 

 

 

ik lees zo af en toe nog eventjes mee. Ik ben blij dat de meiden die zwanger zijn inmiddels stevig in het zadel zitten.

 

Ik leef mee met de meiden waar het niet mee gelukt is.

 

Ik zag op t overzichtje dat er alweer best veel meiden zijn die in augustus weer gaan beginnen, meestal voor een 2e tot derde poging.

 

 

 

Augustus is al snel, ik zelf denk dat het half tot eind augustus word zoiets en ik hoop zelf heel snel weer vertrouwen en positieve energie t.o.v. IVF te krijgen.

 

 

 

ik weet niet hoe dat bij de andere ' augustus' dames zit?? Of andere meiden met dergelijke ervaringen?

 

 

 

Op t moment ben ik ' blij' dat ik er ff niet aan moet denken. Dwz niet 24/7. Al blijft de kinderwens sterk aanwezig en heb ik het regelmatig moeilijk.

 

Dus ja nog steeds denk je er dagenlijks aan.

 

 

 

Eens moeten wij toch ook geluk hebben denk je dan? maar goed daar probeer ik ff allemaal niet aan te denken.

 

 

 

Ik heb wel express de kindervrijmarkt in het park gisteren overgeslagen...

 

Ik kon het niet opbrengen , 1000 den kindjes om mij heen, overal kinderspeelgoed, wat zou ik daar graag zelf tussenlopen met of een zwangere buik of een kleine.... deel uitmaken ...

 

 

 

Wij zijn dus in Belgie gaan wandelen. En zelfs dan ik voel me leeg, en oncompleet , er is een ontzagwekkende stilte om ons heen, die stilte is het kindje(s) dat er ( nog) niet is .........

 

 

 

Verder weet ik eventjes niet wat nog te schrijven. Ik wilde even laten weten hoe het gaat en misschien zijn er meer dames die even het vertrouwen kwijtzijn? En hoe krijg je dat terug?

 

 

 

veel liefs en don' t worry ik ga vandaag lekker ff feesten ( Jazz festival breda : ook bleus te vinden!! ) , ff de knop om. En zaterdag gaan we weer..20 graden , veel bekenden , muziek .....

 

lentezon

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hey Lentezon

 

kan me voorstellen meis, dat je je eigen vreselijk leeg voelt van binnen....

 

valt ook allemaal helemaal niet mee, als je zo graag een kindje wilt...

 

ik kan je niet geruststellen of advies geven, maar bij deze wel een hele dikke knuffel voor jou, en heel veel sterkte gewenst.

 

liefs liesbeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey lentezon,

 

kan me voorstellen hoe je je voelt, die leegte, het gevoel dat er iets mis is, we hebben het ( denk ik) allemaal.

 

vandaag waren we ook op een braderie, mannetje was wat vis aan het pakken en je raad het al, kindje in een buggy ( schat 1 jaar) naast me , ook visje aan het eten en kijkt me aan en zegt : lekker lekker.

 

dan krijg je toch een heftige brok in de keel!

 

hopelijk is het voor ons ook weggelegd, we moeten er alleen wat meer voor doen en wat langer op wachten...

 

we moeten sterk blijven en hoop houden!

 

zelf ben ik ook eventjes depri geweest en het feit dat ik waarschijnlijk volgende week weer start met de pil is alleen maar goed.

 

geef de moed niet op meid! jullie komen er ook wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken het gevoel heel erg goed en hoop enorm dat het allemaal goed komt. En dat is het super kloterige ervan, je weet het niet. Maar geloof erin, dat hoe dan ook jij je geluk gaat vinden!! Het kan ècht zomaar ineens lukken de volgende keer. En geef jezelf enorm veel knuffels! Ik hoop dat je zo snel mogelijk op het zwangerenbankje komt!! liefs, niki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Lentezon, iedere dag opnieuw word ik er weer opnieuw mee geconfronteerd. Het lijkt ook wel of er meer zwangere vrouwen zijn dan ooit! Gisteren was ik ook in Breda voor het Jazz festival. Omdat het weer zo slecht was, voornamelijk in de kroeg gezeten en uiteraard: pal naast en voor me twee dikke buiken. Oh ja, mijn overbuurvrouw is ook zwanger. Zit elke dag op haar stoepie te roken!.....

 

Ik denk dat je er toch in moet vertrouwen dat het een keer goed moet komen, zo goed en kwaad als dat gaat natuurlijk. Ik voel me soms een borderliner, ga binnen een uur van een optimist naar een pessimist. En dan zit ik nog niet eens aan de hormonen......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lentezon,

 

 

 

Goed weer wat van je te lezen!

 

 

 

Tja, makkelijk is het allemaal niet. Zeker niet met deze gezellige 'familie-uitjes-dagen'.

 

We duimen gewoon dat jouw tijd strakkies ook gaat komen!!!

 

Groetjesssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo lentezon,

 

 

 

Ik hoop voor je dat het in augustus wel gaat lukken.

 

 

 

14 mei begin ik met spuiten van mijn 1e IVf en ik vind het toch heel dapper dat je je verhaal doet na zoveel verdriet en veel sterkte komende maanden.

 

 

 

Vorig jaar durfde ik nog naar de kindervrijmarkt te gaan, maar dit jaar kon ik het niet en dat komt omdat het verlangen voor mij nu zo groot is en dichtbij komt, maar ook de angst dat het niet voor mij is weggelegd.

 

 

 

dag lentezon,

 

 

 

liefs

 

Pebbels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen lieve meiden!

 

 

 

bedankt voor de berichtjes. Ik ben niet de enige die met van alles heeft te kampen. Je omgeving kan het niet altijd bevatten, zelfs mijn eigen zus niet.

 

 

 

Zij gaat samenwonen en ook haar BIO klok begint te tikken, ik had verteld dat dat voor mij soms best zal 'steken', en soms erg pijn zou doen. Zij was echt compleet verbaasd over mijn gevoel: zo van: gun je mij dat dan niet?

 

 

 

Ik zei dat ze dat ff los van elkaar moet zien, mijn kinderwens en dat anderen gunnen . Dat staat ook los van elkaar, als je het een ander gunt kun je je eigen wens niet wegvlakken. Ik wil ook onze familie voorzetten, ik voel heel sterk dat de cirkel rond is als ik moeder word, voor mijzelf, mijn familie etc

 

 

 

Ze is bang dat onze relatie zal verslechteren, maar dat zal echt niet het geval zijn.

 

 

 

ik zal ontzettend blij voor haar zijn, maar met momenten zal het pijn doen, bv als we naar mijn moeder gaan , of gewoon: als mijn zus met haar kindje knuffelt etc

 

 

 

Ik heb dat nu ook soms met vrienden. Maar ik mijd mijn vrienden daardoor niet, ik heb zelfs weer aangeboden om soms eens op te passen. Ik vind het over het algemeen van vreemden lastiger , juist omdat jet het familie en vrienden zo gunt, vandaar dat ik dan bv de kindervrijmarkt of de speeltuin in het park soms mijd.

 

 

 

Ik heb wel tegen haar gezegd dat ik een super goede tante zou zijn!

 

 

 

Goed, ik merk dat ik nog lang niet toe ben aan een nieuwe IVF. Ik bekijk dat wel ergens in augustus.

 

Heb dus lekker 3 dagen gefeest.

 

 

 

En Nora vrijdag en zaterdag was het ook super in de stad hoor! Ik heb donderdag ook met name in de kroeg gezeten.....

 

Kwam ook een bekende tegen met een baby die wist niet eens dat ze zwanger was ! Pas na 5 maanden kwam ze erachter......................

 

 

 

Goed ik heb geloof ik van een half jaar rustig aan doen in 1 klap ingehaald.....het rose bier maar ff laten stromen. Vanaf nu is het weer pas op de plaats!

 

 

 

Lieve meiden , geniet van het weer he! Het word een super pinkster weekend!

 

veel liefs en tot schrijfs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lentezon,

 

Ik geloof niet dat je zus de meest empathische persoon is (als ik dat zo mag zeggen). Natuurlijk gun je het anderen ook, maar het steekt zo en wat is dat een rotgevoel! Ik ben blij dat mijn vriendinnen nog geen plannen hebben, want daar zou ik het moeilijk mee hebben. Ik vind het al zwaar genoeg om mijn broer met mijn nichtje te zien, en dan zo'n dolblije opa erbij. Dat wil ik ook!

 

Enneh, ondanks het binnen zitten in de kroeg heb ik het bere naar mijn zin gehad in Breda. Wat is het toch een gezellige stad. Ik geloof graag dat er met dat lekkere weer nog heel wat gefeest is! En ja, daar hoort natuurlijk een lekker biertje bij, of twee, drie...... Ik heb me al voorgenomen om, mocht mijn eerste poging niet succesvol uitpakken (argh), weer even lekker te gaan roken (jammie), heel veel te drinken en ongezond te eten. Ter compensatie mag dat dan best!

 

Fijn weekend en de groetjes,

 

Nora.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nora!

 

Wij snappen mekaar zeg en mijn zus geeft ook wel toe dat ze me niet zo goed kan volgen, maar je hoeft toch niet altijd zelf dingen te hebben meegemaakt om je in te leven in een ander?

 

Ik had ook eventjes zoiets na 2 mislukte pogingen: ff gek doen kwa ongezond dan.....maar sinds deze week is het weer ff pas op de plaats, dus alleen in het weekend 2 glaasjes wijn drinken bv. Gelukkig zijn er al veel mensen om mee heen gestopt met roken en heb ik daar ook niet meer zo een moeite mee.

 

maar ik snap je goed, zo van: ff laten gaan.

 

 

 

Ik ben steeds meer blij eventjes pauze te hebben, ik probeer gewoon te genieten van het mooie weer, lekker bewegen , mijn vrienden etc zonder de hele dag met je lijf , je droom en aan je kindje te denken dat er wel of niet is....en ook al ben je zomers meer ontspannen, er is weinig ontspannens aan en IVF [poging ook al zie je het nog zo positief in. Dus toch erg blij met mijn beslissing, ik heb zoiets ik zie eing aug, begin sept wel. Het kriebbelt al wel een beetje maar ik weet dat ik ff verstandig moet zijn.

 

 

 

!!!!! maar ik wil je niet ontmoedigen hoor!!!!! de 1 poging viel dus danig 'mee' dat ik er gelijk de 2e achteraan heb gegooid... hihi

 

 

 

Wanneer ga jij beginnen ook al weer ??

 

ik hoor het wel, ik ga ff verder ben aan t werk,

 

liefs van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker, Lentezon, dat je wel rust hebt bij je beslissing.

 

En ja... die rare buitenwereld af en toe... Pfffffffffffffffft....

 

Maar ik denk inderdaad ook dat je niet weet hoe zeer het kan doen, als je zelf wel kinderen kan krijgen....

 

 

 

Geniet van deze zomer zoveel je kunt, Lentezon!

 

 

 

Groetjessssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hildever,

 

 

 

Je punctie komt er aan en wat een mooie dag ervoor, net voor moederdag!

 

Alvast veel succes en dat het raak mag zijn zeg deze keer.

 

 

 

En ik zal erg mijn best doen f te ontspannen, te ont-ivfen..op naar de 3e ronde!

 

liefs lentezon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

 

Tsja, het is af en toe schrikbarend gesteld met het inlevingsgevoel van sommige mensen. Mij werd pas gevraagd (door alle omstandigheden is iedereen wel op de hoogte van mijn IVF avontuur) of ik het niet leuker had gevonden om iedereen pas na 3 maanden te informeren over een zwangerschap. Ja, duh......natuurlijk! Ik zou ook liever weer zwanger willen worden door met mijn man onder de lakens te kruipen. Maar ja, het is nu eenmaal niet anders. Als je met spoed in het ziekenhuis wordt opgenomen, daarna nog wekenlang jankend thuis zit en voor je IVF vele malen op en neer moet naar het ziekenhuis dan is er weinig ruimte om je persoonlijke situatie te verhullen! Ik begin overigens over 2 weken met de behandeling. Volgende week vrijdag heb ik mijn mapgesprek. Het begint dus lekker dichtbij te komen.

 

Ik vind het overigens knap van je dat je hebt besloten om even een pauze in te lassen. Van die kriebel blijf je toch last houden. Het is daarom des te belangrijker om alles in je koppie weer op een rijtje te hebben en de positieve gevoelens weer toe te laten. Je zal zeker niet de eerste op dit forum zijn die raak schiet bij de derde poging! Dus geef de moed niet op!

 

Hildever, heel veel succes zaterdag! Ik hoor graag hoe je hebt ervaren.

 

Groeten, Nora.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meiden!

 

 

 

Nora: dat schiet al op zeg, 2 weekjes begin je met spuiten ! Ik hoop dat alles gaat meevallen + een super resultaat. Ik heb er veel aan gehad hoor om hier te schrijven tijdens mijn behandelingen, en nog. Moet je ver weg voor je behandeling? Ik zat in breda als trasportziekenhuis, en tilburg het lab, dus in tilburg vond alleen het labwerk en de terugplaatsing plaats. Allemaal goed te doen want je moet regelmatig ff snel heen en weer om te laten kijken of de eiblaasjes voldoende ontwikkelen.

 

Kon allemaal tussendoor op t werk..

 

 

 

Nou aftellen dus he.

 

 

 

Ik begrijp wat je bedoelt dat je liever je collega's bv na 3 maanden gelukt resultaat pas inlicht.

 

Denk dat we dat allemaal wel ervaren hier ...

 

Als het via de natuurlijke weg zou gaan, is dat misschien ook 'normaal. Soms baal ik ook wel dat ze 'alles'weten maar het kon niet echt anders en het stilhouden voor vriendinnen en familie kon ik ook niet eigenlijk. .

 

 

 

Komt jullie vast bekend voor.

 

 

 

komt goed!

 

 

 

Pebbels: jou 1e spuit is al in zicht he! Ik hoop dat het je allemaal gaat meevallen hoor!

 

 

 

Draakje : jij begint dus weer met de pil, na ook ff depri te zijn geweest, we hebben het ook welvoor de kiezen gehad he !

 

 

 

En alle andere meiden: we moeten msaar vertrouwen blijven houden he! ik duim voor iedereen.

 

alvast een fijn weekend - voor iedereen !

 

Lentezon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lentezon,

 

 

 

Wat leuk om weer ns wat van je te lezen, gelukkig voel je weer n beetje beter en ben je weer in voor leuke dingetjes... lekker jazzen in breda, was idd erg gezellie..:occasion14:

 

 

 

Jammer dat je zus zo reageert, van iemand die zo dicht bij je staat verwacht je toch wel een iets andere reactie.. wel goed van je dat je vrienden etc met kinderen niet mijdt. Ik vind dat soms wel moeilijk en zoek ik op bepaalde momenten toch meer contact met vriendinnen die nog geen kinderen hebben, alhoewel er dat toch ook steeds minder worden...

 

 

 

Geniet van het mooie weer, het is echt heerlijk, en voor je het weet is het alweer augustus en kan je weer starten!!!

 

Succes meid!

 

 

 

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lentezon,

 

Ja, het komt nu echt dichtbij. Maar ik ben er helemaal klaar voor. Eindelijk weer een goede kans! Ik word behandeld in het ziekenhuis in Zwijndrecht, dat een transportlocatie is. Het lab is in het Erasmus MC in Rotterdam. Zwijndrecht is voor mij heel goed aan te rijden, dus dat zit wel snor met de echo's enzo.

 

Ik ga nu van het lekkere weer genieten (wat zalig). Mag je tijdens je behandeling eigenlijk een biertje of een wijntje drinken? Of zijn ze heel streng?

 

Groeten, Nora.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal, zijn jullie ook zo aan het genieten van de zon?? heerlijk zeg!

 

 

 

nou lentezon, ik ZOU dus beginnen met de pil maar mijn ongi is er nog niet ( ben morgen een week te laat!).

 

ook nog geen ongi inzicht en weet dat ik niet zwanger ben want ik was nog nooit zo erg ongi geweest als in de ww!

 

moet dinsdag dus het ziekenhuis bellen want de datum zal dus wel uitgesteld worden..

 

gek word je er van! eerst hoop je dat je niet ongesteld word, en nu ben je de hele tijd aan het broekloeren of het er eindelijk is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Nora,

 

Bij mij hadden ze niets gezegd over alcoholgebruik tijdens de behandeling. Ik heb tot nu toe af en toe best een glaasje gedronken. Maar vanaf de terugplaatsing doe ik dat zo wie zo niet meer.

 

Als je het zeker wil weten, moet je het even vragen aan de verpleegkundige ofzo... die kunnen je er vast antwoord op geven.

 

 

 

Groetjesssssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha lieve meiden,

 

Heerlijk genoten dus van het weer? echt zalig!

 

Nora super dat je er klaar voor bent ! Geeft een goed gevoel toch he?

 

 

 

Draakje ik weet presies hoe je je voelt, hoe tegenstrijdig he in zo een korte tijd. Ik neem aan dat het nu wel op gang is gekomen?

 

 

 

Kim ik zie nu pas dat je 2e cryo poging vorobij is , ligt er nog wat in de vriezer?

 

 

 

Hildever,

 

Ik gebruik ook 0.0 alcohol in de aanloop naar en tijdens de behandeling. Zekenhuis raadde dat sterk af, ook niet 1 glaasje.

 

Alcohol tast de (hersen)cellen aan dus ook de cellen van je emmy. Ookal weten vele vrouwen niet in de 1e weken dat ze zwager zijn en drinken dan wat, ik kan dat risico niet nemen.

 

dus nu drink ik alleen weekends wat ....met de jazz veeeeeeeeeeeeeeeeeeel te vele gezopen echt niet normaal alsof mijn kleven er vanaf hing. Dus ook gelijk aangekomen ! Nu weer pas op de plaats.

 

 

 

De tijd gaat nu hard , ik denk dat ik half augustus nog niet klaar ben. Misschien dat ik pas in september weer begin. Mei is voor mijn gevoel al bijna voorbij dus ik wil echt 3 hele maanden super gezond , lijnen en sporten .....

 

dus daar begin ik na dit weekend mee ( ga naar drenthe + stappen vanavond ) ...

 

dus dan wordt het eind augustus. t kriebbelt nog niet zo , wel zie ik overal zwangere meiden he en vooral stellen van mijn leeftijd met een kleintje . Ik wil er helemaal weer klaar voro zijn en helemala fit + lekker in mijn vel zitten ....

 

 

 

komt goed!

 

 

 

iedereen een super weekend!!!!

 

leifs lentezon :bullrider:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lentezon,

 

Ik lees net dat je volgende week je evaluatie hebt. Succes! Hopelijk krijg je daardoor weer een goed gevoel en vertrouwen! En de kriebels! Ach, dat komt vanzelf wel weer.

 

Wat geven ziekenhuizen tegenstrijdige adviezen zeg! Ik heb vandaag gevraagd over alcohol en dat was geen probleem!? Mijn man kreeg min of meer de wind van voren. Die mag niet drinken en niet roken. Hahaha. Dat wordt leuk.

 

Ik baal wel een beetje. 24 mei beginnen en pas 17 juni uitgangsecho. Ik vind dat vrij laat (had te maken met het feit dat de poli overvol zit) dus hopelijk komt er eerder een gaatje vrij, maar dat zou weer betekenen dat de behandeling bij iemand anders niet naar wens verloopt, dus da's ook weer een beetje dubbel.

 

Fijn weekend.

 

Groeten, Nora.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Nora!

 

Vervelend dat je zo een lang schema hebt. Ik had dat de 1e keer ook omdat eea al volzat..maar ja ...valt weinig aan te doen denk ik op t moment.Op zich gaat het allemaal heel snel hoor.

 

 

 

hihi goed dat je me herinnerd aan de evaluatie, hahaha had er niet bij stil gestaan deze week. Ik heb nogal wat afleiding de laatse tijd zeg ..( gelukkig !)

 

 

 

meid as zaterdag begin je dus al! spannend toch?

 

geweldig ! Ik zal voor je duimen zeg!! Houd me op de hoogte.

 

 

 

Ik heb lekker vrij as vrijdag...heerlijk lang weekend. Ik heb al last van de bouwvak- blues, dwz heb t helemaal gehad hier op de zaak en toe aan 4 weken lang zomer vakantie :sunny:...heerlijk....ookal gaan we dit jaar dan niet naar t buitenland.....( sparen ) .

 

 

 

Jullie nog weg of ff alles op 'hold'?

 

 

 

liefs lentezon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lentezon,

 

Ik begin gelukkig weer uit mijn dipje te klimmen. Wat je zegt, het gaat vast weer snel voorbij. En leuke dingen in het vooruitzicht, maken al het verschil! Volgende week vrijdag lekker shoppen in Breda! Tsja, dat vakantiegeld moet toch ergens naar toe....hihi. Verder geen plannen om weg te gaan. We zijn ook druk bezig met het verbouwen van de keuken. In augustus komt de nieuwe.

 

Wanneer heb je je evaluatie? Dat je het helemaal bent vergeten, zegt wel genoeg. Da's alleen maar mooi. Het meest storende aan deze IVF behandeling vind ik wel dat je er constant mee bezig bent. Je ademt het als het ware. Het lijkt me heerlijk om er dagen eens niet aan te denken, maar ja.... Ik houd je zeker op de hoogte! Jij mij ook?

 

Jij gaat gewoon vakantie vieren in Nederland? Tentje, huisje? Hoeveel weken moet je nog? Ik nog 10. Argh!

 

Groeten, Nora.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogge!

 

 

 

Nora, fijn dat je al iets meer uit je dipje bent, ik las je topic onder deze titel.

 

Inderdaad exact zoals jij schrijft: 24-7 ben je er mee bezig.

 

Je ademt het gewoon inderdaad al is het zuurstof!

 

 

 

En maar wachten ondertussen :waiting: It's a waiting game ! Oo net een loterij heb ik soms het idee. Ik was ook huiverig maar was wel erg positief toen ik met e 1e behandeling begon, zo van: er is tenminste een kans!

 

Maar dat ken je zelf maar al te goed denk ik:

 

Anderzijds natuurlijk ook nog steeds verdriet en onbegrip dat we als 'ivf moeders' het zelf niet kunnen '' regelen', elke maand een kans en dat met een fijne vrijpartij......

 

 

 

Maar het doel heiligt de middellen, en ook een IVF kindje word met veel liefde gemaakt!!!!!!! :notworthy:

 

 

 

Ik denk er nu nog steeds wel elke dag aan , maar dus niet meer elke seconde.

 

 

 

IVF is toch leven tussen vrees en (wan) hoop....

 

En als het gelukt is, ach dan valt alles van je af.. heb je vast weer nieuwe worrie's ..hihihihi

 

 

 

Mijn evaluatie is as woensdag, stelt ook niets voor hoor. Als er geen gekke dingen zijn gevonden dan is het eigenlijk gewoon 'pech' zeg maar dat het niet gelukt is. Meer kunnen zij er ook niet van maken....

 

 

 

Hey ik moet nog 8 weken werken tot de vakantie ! hahah en mijn vakantie :sunny:geld is al half uitgegeven, ik had nogal een koopwoede de laatste weken !

 

 

 

Maar jij gaat je lekker uitleven! Goed zo! Breda is goed winkelen, laatst was ik in Den Bosch en dat was ook te gek...Antwerpen ook prima hahaha Het nuttige met het aangename verenigen ( lunchen, terrasje ..)

 

 

 

Ik ga een week naar Drenthe , mijn moeder is daar naartoe verhuisd , en woont op een grote woonboerderij ( de mazzelaar ) .. Zij is de 1e tijd zelf op vakantie en spenderen we nog wat dagen samen . ff tot rust komen dus en ook nog 2 daagjes naar Munster ( Duitsland ) samen met mijn mannetje. Da's daar niet te ver vandaan.

 

 

 

Jij nog snode plannen??? Ik ben gek op bv Portugal ..maar ach volgned jaar haal ik de schade echt wel weer in hoor van dit jaar en wie weet zijn we dan met zijn 3 ( zwanger ).

 

 

 

nou heel verhaal....

 

Hey 17 juni vind het nog steeds erggggg laat en balen voor je ! Bizar, en je moet beginne met Decapeptyl toch de 24e?

 

jeminee!

 

nou werk ze vandaag ...... ik heb dus lekker vrij vrijdag , heerlijk...

 

liefs van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai!

 

Ik blijf het gewoon zo bizar vinden. Er wordt een eitje teruggeplaatst (dat goed deelt), de beste omstandigheden zijn gecreeërd, en dan nog is er soms geen innestelling. Waarom dan niet? Waarom wordt maar 1 op de 3 vrouwen zwanger? Stomme loterij (helemaal omdat ik zelden iets win.....argh).

 

En wat je zegt hoor. Mocht het wel lukken, dan heb je nieuwe worries. Ieder huisje zijn kruisje. Geloof dat zeker maar!

 

Antwerpen is inderdaad ook erg leuk shoppen. Eigenlijk zou je dan wel wat langer moeten blijven want die Belgische terrasjes hebben een grote aantrekkingskracht (lekkere biertjes!)!

 

En wouw een zorgboerderij. Da's leuk wonen. Klinkt goed! Ik blijf gewoon 3 weken thuis. Lekker in de tuin werken, beetje in huis rommellen, we zien wel. Het idee om even 3 weken niet te werken, is zo hemels!!!! Ik ben er echt aan toe. Laatste vakantie was in oktober. Daarna in dec/jan thuis gezeten na mijn ziekenhuisdebacle, maar dat noem ik geen vakantie! In Portugal ben ik nog nooit geweest. Ik vind zelf een lange week Kreta of Canarische Eilanden ook wel erg lekker (dan wel in het voorseizoen). Toen we net begonnen waren met onze 'pogingen' om een kindje te krijgen, heb ik op Gran Canaria al liggen dromen over de kleine. Ik zag ons al bij het zwembad in de weer met opblaasbare bandjes enzo. Diezelfde vakantie werd ik natuurlijk (te vroeg) ongesteld......Ach, ik weet gewoon dat het een keer gaat lukken! Positief blijven!

 

Zaterdag inderdaad beginnen met decapeptyl. Morgen eerst prikles. Over twee weken mag ik bellen of mijn uitgangsecho eventueel vervroegd kan worden. Ik hoop het wel, want dit vind ik echt een beetje te gortig. Maar ja, ik heb me er al aardig bij neergelegd. Nu maar hopen dat ik geen last van bijwerkingen krijg. Heb jij die van deca gehad?

 

Succes morgen! Ik ben benieuwd of ze nog nieuws hebben. En misschien krijg je wel weer wat kriebels van de hele setting! Ik heb overigens altijd vrij op vrijdag en kan dat iedereen aanraden. Heb je tenminste echt een weekendgevoel!

 

Groetjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden