Ga naar inhoud

Eerste controle na start menopur


Juul1984

Aanbevolen Berichten

Vanochtend had ik de eerste controle na het starten met menopur. Bloedwaarden en echo lieten nog weinig activiteit zien. Een kleine domper, temeer omdat ik onwijs veel gerommel in m'n buik merk. Daarnaast ook best wel weer buikpijn, waardoor ik vermoed dat mijn endometriose weer 'tot leven' komt. Bah!

Ik hoop dat het verhogen van de dosis, van 2 naar 3 ampullen, zoden aan de dijk gaat zetten.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 147
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Ik mocht vanochtend weer. Pfff....het schiet niet echt op. De bloeduitslagen en de echo lieten wel verbetering zien, maar nog niet het gewenste. Nu is de eerstvolgende controle pas na het weekend.

Ben jij ook vandaag geweest? Wat was de uitslag?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag geweest en na 3 weken spuiten op de max. 3 van 22 ,1 van 17 en 1 van 13. De bms was heel netjes dus nu toch vrijdag maar de punctie wand langer wachten kan niet. De 4 grote zien er goed uit en van het kleintje verwachten ze weinig.mde ovitrelle net gezet dus op naar vrijdag

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet heel enthousiast met maar 4.. maar goed we moeten het er maar mee doen..ik zit op de max kwa medicijnen dus volgende keer kunnen het er zo minder zijn. De punctie is niet echt mijn hobby maar het moet maar:) jij ook heel erg veel succes! Ik vond het lange spuiten ook erg lastig en dat er geen vooruitgang is.. ik moest zaterdag en op maandag was er gewoon niks gebeurd..maar nu dan toch.. zet hem op!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik had er eerst maar 2 en het werden er steeds meer..ze zien nu 4 grote en een kleintje en erachter een paar hele kleintjes..deze gaan ze wel meepakken maar verwachten ze niet veel van. De eerste punctie super spannend..ik heb er al een paar gehad.. geen hobby maar ik vind het wel goed te doen altijd. Echt pijnlijk vind ik het niet gewoon gevoelig en ff vervelend.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan ben ik benieuwd wat het bij mij uiteindelijk gaat doen. Er zijn in het begin bij mij 11 blaasjes gezien en in een aantal ontwikkelt zich al wel wat.

Dat de puncties je hobby niet zijn, dat geloof ik graag.

 

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maandag heb ik controle. Heb onwijs veel buikpijn en pijn in m'n rug. Hoop dus dat het aan de eitjes aan het groeien zijn. Ben behoorlijk prikkelbaar en wordt misselijk van etenslucht. Hoe voel jij je vandaag?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Awh dat klinkt wel positief voor de eitjes maar zo zit je jezelf wel in de weg:) lastig he..ik heb wat zeurende pijn in 1 van mijn eierstokken maar die heeft ook wat langer gebloed. Verder heel sjagerijnig en kan weinig hebben. Het liefst kruip ik nu onder de dekens voor 2 weken tot ok weet of het gelukt is.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit mezelf er inderdaad een beetje mee in de weg, maar hoop inderdaad dat ze nu flink aan het groeien zijn.

Is het bloeden bij jou al gestopt?

Ik kan me er wat bij voorstellen dat je nu onder een dekentje wilt tot je weet of het gelukt is. Gelukkig is het herfst en tijd voor dekentjes

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden