Ga naar inhoud

ICSI jan / feb 2016


flipje

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Piene je hoeft schijnbaar niets te voelen hoor! Ik heb al een test gedaan in know heeel slecht maar hij is negatief, en denk dat hij ook niet meer positief zal worden zit nu namelijk 14dagen na eisprong/punctie. Dus dan zal een normaal mens om het zo maar te noemen ook testen.

Ik heb Ook nog geen brief gehad of er cryo''s zijn ingevroren..😢 baal dan ook echt en heb net weer heel wat tranen laten vloeien. Wanneer mogen we mama en papa worden? En op fb komen steeds meer berichtjes voorbij dat er WEEER iemand zwanger is..... hoeveel kan een mens hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

klote hood:( wil je geen valse hoop geven. maar smorgens testen is het beste toch?

ja is zo zwaar soms. ik heb ook op fb veel mensen die net of een baby hebben of zwanger zijn en uiteraard helemaal blij zijn. dat geeft ook een steek :( leef met je mee hood! xx

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook expres weinig gedronken dus was best wel geel zeg maar! Dus denk njst4dat hij vals negatief is. Maar blijf de utrogestan nog ff gebruiken en doe zondag ochtend nog een test. Voor alle zekerheid.. hopelijk voor jullie wel een positief resultaat 🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe slepen jullie je hierin door? Ik heb het echt heel erg zwaar op het moment. En onze relatie leid er ook onder. Kan niet meer genieten van andere dingen. Terwijl mijn man het nog steeds niet zo beseft dat we al richting 1 van de laatste pogingen gaan.. hij huilt ook nooit en laat niet snel zijn gevoelens zien. De nuchtere mens zeg maar. Doen jullie dit alleen of hebben jullie hulp van psycholoog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

met mij gaat het op momenten heel slecht. en buiten mn vriend praat ik ook met mn zussen (heb er 4) scheelt heel veel ook.em het andere moment gaat het wel.

bij mijn zhuis zit ook een psycholoog in het team. weet niet of dat bij jou ook zo is? misschien fijn om daar even je hart te luchten? sterkte hood

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoo dames

Innesteling is ongeveer tussen dag 6 en dag 10 dan gebeurt het allemaal. Ik voelde ook niks had wel zere borsten maar dat heb ik ook als ik ongesteld moest worden. Ik had een tp in een natuurlijke cyclus dus had geen utro.

@ Hood wanneer zou je mogen testen dan dinsdag toch? Ik heb 2 dagen eerder getest einde van de middag kon ook niet meer wachten maar ik zou toch nog een test doen als er niks los breekt want je kan nog te weinig HCG hormoon hebben. Daarom adviseren ze ook niet eerder te testen.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hood. Nog niet op geven. Je zou zondag pas testen en je mag eik dinsdag pas zei je.

Dus even vol houden.

Tussen mij en mijn man gaat het soms ook wat minder.

Heb echt een kort londje. Kan niks hebbe hij zei ook al dat we misschien samen even moesten gaan praten ma ik wil dat niet.

In ons ziekenhuis hadden ze begin van dit proces aan gegeven dat we hier altijd op terug konden komen.

Dus dan zal eindhoven ook speciaal zon persoon hebben voor dit proces. Vraag hier om bij je fertiliteitarts.

Denk dat het wel helpt.

 

Hele proces is ook kei moeilijk ik ga er ook soms kapot aan. Wij als vrouw zijnde moeten alles ondergaan.

Ik het met name nu moeite dat mijn man niet stopt met roken samen met mij. Ik moet alles gaan laten terwijl bij hem het probleem ligt rook nu 1 a 2 sigaretten nog per dag..

 

Hood. Accupunctuur heeft mij dit keer ook echt rustiger gemaakt met de hele omgang.

Als het baat heeft gehad weten we dus nog ni.

 

Niet te negatief worden meid denk aan je door zetten je hebt nog hoop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook naar een maatschappelijk werkster geweest van uit de kliniek zij wist waar ze over praatte had het zelfde meegemaakt voelde me echt fijn bij haar maar later in het jaar zat ik er zo door heen dat ik niet meer auto durfde te rijden en heb ik via me huisarts iemand in de buurt gekregen zij was ook super.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel dames,

Ik ga het navragen in eindhoven.

Maar verlies nu ookal licht bloed..

Heb het ziekenhuis gemaild hierover, ook met de vraag of er cryo''s zijn hier heb ik ook nogsteeds geen antwoord op.

 

Knuffel voor jullie allemaal. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Balen Hood!

En inderdaad raar dat je nog niks gehoord hebt of er cryo's zijn!

Ik kreeg meestal binnen een week bericht.

 

Onze relatie is juist sterker geworden!

zelf heb ik het psychisch wel zwaar gehad, maar daarvoor wel gesprekken gehad met een maatschappelijk werker en dat heeft zeker geholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja gelukkig bij mij en mn vriend ook juist sterker geworden.hij steunt me ook heel erg en is heel erg lief voor me :)

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

 

precies!

mijn man bracht me ook weer terug naar de realiteit, als ik het niet zag zitten! Ook al kreeg hij soms van mijn de volle laag (lang leve de hormonen!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn man weet helaas niet zo goed hoefenen hij hier mee om moet gaan. En dat irriteert me dan ooit. Maar hij is lief en doet echt zijn best.

 

Heb net zelf maar gebelt naar het ziekenhuis. En van het ziekenhuis mocht ik nu stoppen met de utrogestan. Maar uit voorzorg ga ik nog door tot zondag. Als de test dan negatief is.

 

Ik heb gelukkig nog 3 cryo's in de vriezer dan is poging 2 nog niet te einde...

 

Hopelijk voor marjon en piene een betere afloop!! Mijn duimen draaien nog voor jullie 🍀😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

o wat fijn! iedergeval nog 3 bonus kansen:)

snap dat je nog ff door wil gaan voor zekerheid!

hoop het ook voor mij en marjon maar op 1 of andere manier heb ik er geen goed gevoel over dat ik nu zwanger zou zijn. maar goed we zien wel:)

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

o wat fijn! iedergeval nog 3 bonus kansen:) snap dat je nog ff door wil gaan voor zekerheid!hoop het ook voor mij en marjon maar op 1 of andere manier heb ik er geen goed gevoel over dat ik nu zwanger zou zijn. maar goed we zien wel:) Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
Ja daar ben ik wel blij om een beetje gerust stelling! Hoeveelste tp is dit van jou piene?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou ook nog even door gaan Hood.

Ik was net ook even erg verdrietig.

Ik had eergisteren en vanmorgen ook getest vandaag dag 8 had net pas tegen mijn man verteld hij was erg teleurgesteld en reageerde ook een beetje boos.

Ma goed dat mijn beste vriendin erbij was toen ik dit vertelde. Ze begreep me wel.

Ik heb gewoon behoefte aan te testen en dat begrijpt hij niet helaas..

 

.Duim voor jullie

Hopelijk zondag positief maar ben er bang voor dan

Was ie vanmorgen ook wel positief geweest

 

Fijn dat je nog 3 cryos hebt Hood. Hopelijk niet nodig

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is mijn 3e:) heb nooit een verse tp gehad vind ik wel jammerVerstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
Ik 2x vers en 3 cryo's dus maakt allemaal niet uit! Liantje is zwanger geworden van een matige cryo, zo matig was die dus niet! Het kan allemaal 😘
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou ook nog even door gaan Hood.Ik was net ook even erg verdrietig.Ik had eergisteren en vanmorgen ook getest vandaag dag 8 had net pas tegen mijn man verteld hij was erg teleurgesteld en reageerde ook een beetje boos.Ma goed dat mijn beste vriendin erbij was toen ik dit vertelde. Ze begreep me wel.Ik heb gewoon behoefte aan te testen en dat begrijpt hij niet helaas...Duim voor jullie Hopelijk zondag positief maar ben er bang voor dan Was ie vanmorgen ook wel positief geweestFijn dat je nog 3 cryos hebt Hood. Hopelijk niet nodig
Ja het is ook niet niets he! We voelen vanalles of helemaal niets. Hopelijk word hij van jou ook nog positief! Ik word langzaam maar meer ongesteld!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden