Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Trouwens vannacht echt een rotdroom gehad - dat ik in t zh bevallen was - alles was super gegaan - maar de kleine (jongentje overigens :-)) sliep 's nachts heerlijk, dus vergat ik m helemaal - geen eten gegeven niets. En toen kwam ik er achter dat ik alles vergeten was te regelen - geen kraamhulp niets, terwijl ik met m'n handen in t haar zat hoe alles uberhaupt moest, qua badderen, flesje geven, borstvoeding, eet-en slaappatronen etc etc en m'n huis was n rommel, dus dat moest ik opruimen en m'n man raakte me zat vanwege m'n gestress en besloot met de kleine naar z'n ouders te rijden om hem daar te showen, terwijl hij net 1 dag oud was en ik thuis alleen werd achter gelaten en en en en...... bah, was allemaal helemaal niet leuk en werd best ontdaan wakker. Zit nu dan ook te kijken naar de verschillende kraamzorg aanbieders in de regio hier ;-)...

Hoi Ink,

Even inbreken, vond je droom zo grappig om te lezen. Ik heb tijdens mijn zwangerschap een aantal keren ongeveer hetzelfde gedroomd, dat ik bevallen was en toen de hele boel vergat, dat ik gewoon naar mijn werk was gereden zonder aan de baby te denken. Eenmaal op mijn werk herinnerde ik me opeens weer dat ik een zoontje had gekregen, en toen wou ik zo graag naar hem toe maar ik kon de weg naar huis niet meer vinden. Ik maar zoeken op de fiets, en ondertussen was ik steeds bang dat hij zich niet meer zou herinneren dat ik zijn mama ben, omdat ik hem meteen na de bevalling in de steek gelaten had... kennelijk horen zulke dromen erbij, maar ik was er ook nog de hele dag door van slag. Gelukkig ben ik 'm in het echt nog nooit een seconde vergeten ;-)!

groetjes, Barbara

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Meezie, dat is ook inderdaad lastig. Vaders en zonen die elkaars zaken overnemen. gelukkig heeft dat bij jullie dan redelijk uitgepakt. Maar als je dadelijk inderdaad elke dag je schoonmoeder over de vloer hebt word je ook niet heel blij. Maar misschien valt het wel mee en weet ze wel redelijk afstand te houden.

wat een mooi verhaal van die kindjes die dan overal aan voelen!!

Hier wordt niet meer veel geschreven. ik zal wel iedereen lamgeslagen hebben. Sorry dames, ik zal niet meer klagen, maar het zat me zo ontzettend hoog! Het rikketikte zo op het scherm. Nu stop ik ermee!

Benbri WHAAAAAAAAA voel je je al minder ziek? Ik heb het idee dat dat een ietsiepietsie klein beetje minder aan het worden is bij mij. Maar ik durf het nog niet te zeggen....

Geplaatst

meezie......jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....bijnabijnabijna, nog 1 dagje (half dagje zelfs, whahahahaha) pff....ben wel blij hoor :) morgen ga ik even heel hard gillen denk ik :) wanneer had jij de 3d echo nou deze week? (hoezo ik = nieuwsgierig)

jeanine....ja, voel me gelukkig wel iets beter hoor, maar ook pas sinds een paar dagen, dus er is nog hoop, alhoewel jij wel meer hcg hebt he, mss duurt het bij jou dan iets langer. vandaag ga ik zonder medicijnen proberen, eens kijken of ik het overleef, durfde het tot nu toe niet aan nog (heb vanmorgen wel gebruikt, maar de middag dosis heb ik nu overgeslagen en tot nu toe gaat het nog, terwijl ik daarvoor om half 12 al helemaal gek werd :-)....we zullen zien , hoop dat het goed gaat, want ik word het inmiddels echt helemaal zat :). vandaag druk dagje. dochterlief heeft een musical (niet van haar hoor, zij is 8, maar ik moest komen kijken naar de groep 8ers, hihi) zoonlief heeft wel een afscheids receptie van school. hij vind het maar superspannend, maar hij heeft er ook wel zin in...de rest overigens ook. op mijn opmerking of ze het niet erg vonden om van de grootste weer naar de kleinste te gaan kreeg ik als antwoord van een meisje "nee, hoor, want dan kan ik mijn imago weer veranderen" echt waar...ze zei imago, whahahahaha...geweldig...en ze heeft nog gelijk ook, kwou dat wij dat soms konden doen, hihi :-) en oh ja....daarna naar mijn mamsie, want die is jarig :-) drukdrukdruk dus, hoop mede daarom dat het rustig blijft qua misselijkheid, want drukte werkt meestal niet voor me, maar we will see....gelukkig heb ik wel een goede band met mijn moeder, maar zij is ook alles wat ik heb. een moeder en een broertje. vader heb ik nooit gekend, en ex-stiefvader...sja...daar laat ik mij maar niet over uit..heb wel een vader-like, maar goed...echte familie heb ik eigenlijk alleen maar mijn moeder en broertje, dus ben blij dat het contact daarmee goed is :) hee dames, heel veel plezier vandaag, ik ga eens druk wezen :-) ben lekker vrolijk vandaag, dus dat begint goed...ik kan weer ademhalen, jahooooeeeeee....en oh ja...dan morgen ook nog 12 weken...*zucht*....en dan vrijdag met zoonlief naar de sauna (die het helemaal geweldig vind zo'n moeder-zoon uitje-momentje) jaja..zo zei hij het echt ;)....

hele dikke knuffels voor allen :-)

Geplaatst

jeetje jeanine wat een verhaal!!

nee je hebt me niet lamgeslagen hoor:)

hoop dat jullie er ooit uit zullen komen.

mijn broer en schoonzus wonen ook 2,5 -3 uur rijden bij ons vandaan maar we zien elkaar regelmatig, mijn vader die dichterbij mij woont gaat daar ook heel weinig heen helaas, komt ook door zijn tweede vrouw die daa vaak een stokje voor steekt helaas maar ondanks alles is de band goed.

wil je een dikke virtuele knuffel geven en komt wel goed schatje!!!

die rare dromen, ja ik heb ze ook alleen niet over het vergeten van de kleine of iets wat niet geregeld is maar gewoon andere dromen over hele andere dingen, elke nacht nu wel terwijl ik voor de zwangerschap amper mijn dromen kon herinneren, je droomt elke nacht maar onthouden doe je niet altijd maar ik nu wel.

nog een paar daagjes dan heeft mijn zoontje ook vakantie van school en mijn man ook, ik moet dan nog een weekje door maar niet erg!!

kijk wel uit naar de vakantie, niet meer vroeg opstaan enzo, lekker alles op ons gemakje.

groetjes marjan

Geplaatst

vanochtend intake gehad bij de verloskundige in het ziekenhuis en weer en echo gehad en alls is top, ze lagen uitgebreid met z'n tweeen te zwaaien hihi..armpjes beentjes alles erop en eraan beide 3 cm groot. ben opgelucht ..nu eerst even een dutje doen.

liefs stiertje

Geplaatst

Waauw Benbri, wat klink je blij! Fijn voor je!

Ik ben ook alweer iets opgeknapt. Lekker mijn nood geklaagd bij een paar vriendinnen, waar allemaal lieve reacties en uitnodigingen van kwamen, dus dat pept toch wel weer op. Zondag hebben we verbouwing geskipt en gaan we naar één van hen toe. ze is verder weg verhuisd en door onze verbouwing zijn we nog steeds niet geweest. Tja, als je dan tijd vrijmaakt, dan is het voor opa en oma. maar je ziet nu hoe het gaat. Dus ik ga me weer even meer op mijn vrienden richten. Daar heb ik in een zwangerschap blijkbaar altijd meer aan dan aan familie. ik verheug me op zondag. Ze is landelijk gaan wonen en heeft allemaal dieren inclusief ezeltjes! Gaat Tuurtje maar lekker ezelrijden!

Marjan, fijn dat jullie elkaar zo regelmatig zien. ik denk ook dat het voor andere windstreken anders geldt. Limburgers zijn denk ik een beetje bang om boven de rivieren te komen. Dan voelen ze zich vreemden in hun eigen land. Gelukkig heb ik daar zelf geen last van. Ze moesten eens weten hoe goed limburgers in "Holland" worden opgenomen haha.

benbri, ik kijk steeds met een half oog naar jou hoe je je voelt zodat ik daar een beetje aan kan afmeten... Al heb ik meer hcg...

Geplaatst

Omdat ik zo nieuwschierig ben naar de buikfoto's (bij 12 weken eerder mag natuurlijk ook) neem ik maar vast het voortouw en hoop ik dat er mensen zijn die volgen. Van mij een rijtje van 6 weken ben morgen pas 12 weken, maar ik denk dat 1 dag niet zoveel uitmaakt.

[ATTACH=CONFIG]1785[/ATTACH]

benbri, morgen weer echo foto's!!!

Geplaatst

ik vergeet eigenlijk buikfoto's te maken, hihi...maaruh...wat een klein bescheiden buikje heb jij hoor, zal morgen eens vragen of manlief een foto wil maken...die van mij lijkt wel 5 maanden zwanger, hahahaha....maar je ziet wel een heel klein bolletje vanaf 7 weken, grappig hoor :)

en ja jeanine...vandaag is het goed gegaan, geen middagdutje en geen medicijnen en op een paar momentjes na geen misselijkheid en moeheid zelfs :) dus heb goede hoop, maar ja...eerst maar morgen bekijken hoe dat gaat he, hihi....enne...ik heb morgen ook de echo, ben benieuwd meez...naar de jouwe, maar ook zeker naar de mijne, heb het gevoel dat iedereen zijn kleine al heeft zien bewegen..het enige wat ik heb zien bewegen is het hartje, maar ja...dat is dan ook het allerbelangrijkste he, hihi....anyway...erg spannend morgen :) en oh ja stiertje....wat lijkt me dat zo apart om 2 beebs te zien, hahaha...maar dat geldt voor de andere tweelingmoeders ook :)

Geplaatst

hey dames..

hehe sinds gister dus even halve dagen aan het werk. dat scheelt zo ontzettend veel! Ik ben veel productiever op het werk en heb savond tenminste ook de puf om nog wat te doen. Vandaag de laatste keer mijn trouwjurk afgepast. Hij zit echt perfect! Heb alleen een hele volle buste in de strapless jurk. Maar dat is opzich niet erg. Blijven ze ook lekker compact omhoog gelift in de jurk. Nog maar 3 dagen werken en dan vakantie!!! heerlijk! Morgen wil de baas wel even met mij spreken over hoe we de vakantie invullen nu ik dan voor de helft ziek ben.. Ik ben niet te flauw. Ik wil ook gewoon vakantie. Maakt mij niet uit wat hij wil. Het was echt wel ff nodig om bij te komen. En ik denk ook dat het helpt om die vermoeidheidsklachten uit te bannen na de vakantie.. Dan ben ik ook bijna 14 weken alweer... Gaat stiekum toch best snel allemaal...

volgende week hebben we een nekplooimeting. Maar daar ga ik vanaf zien. Het is helemaal niet nodig vind ik.. En ook al zou het een kindje zijn met down dan is het nog steeds welkom. Autisme is niet te detecteren tijdens je zwangerschap net als veel andere aandoeningen. we laten het komen zoals het komen wil. In welke vorm dan ook. Geslacht zou ik wel willen weten. Ik ben niet zo van de standaard gevestigde orde.. Dus ik doe net alles even wat anders dan anderen misschien. Begrijp me niet verkeerd. Het is ook leuk als het een verrassing blijft.. Maar waarom niet als je het toch al kunt zien?

Wat fijn Stiertje dat de echo goed was! Echt super!

En Meez en Benbri ik ben ook zo benieuwd naar morgen! Ik duim voor jullie.

Hihihi Buikfotos ga ik nu nog niet plaatsen.. Ik heb zon dikke maag van de buikoperaties dat ik al wel 5 maanden zwanger lijk... Komt later wel.

Zo ik ga nog even een lijstje maken voor alle verdere voorbereidingen voor ons huwelijk en dan lekker slapen.

Liefs,

Nofje

Geplaatst

dank je wel lieverd, ben ook heel blij :) enne....ik heb het gevoeld vannacht, whahahaha....dat was heel apart, vooral omdat ik net dacht...goh, demi (dochterlief) voelde ik met 13 weken, zal ik deze binnenkort ook wel voelen en ik had het nog niet gedacht en het was een heel kort "bubbeltje/vlindertje/hoe-je-het-ook-wil-noemen) maar ik herkende het. was heel snel en heel kort, maar toch :) en ooooooooooooooh, ik ben zoooooooo verliefd....echo gehad, eerst was het duimend aan het slapen, snel opgemeten (ineens ben ik ipv 12 weken, nu 12 weken en 3 dagen, dus het is supergoed gegroeid :)) en daarna heb ik het wakker gemaakt (beetje frutten aan de buik) whahahaha....zooooooo leuuuuuuuuuk :), volgens mij was het wel meteen sjaggie, want het was me toch een partij druk aan het zwaaien en draaien en trappen, hahahaha....enne...toen wilde ze een aangezicht echo maken, maar frummel dacht...doeiiiii...maak maar van mijn voetjes en draaide zich dus weer supersnel om, zo leuk :)...hoop alleen dat het rustiger word namate het ouder word, want als het nog zo tekeer gaat als het groter is, had manlief al gewaarschuwd...dan ga ik met buik en al tegen hem aan liggen...gaat ie papa maar wakker houden met zijn beweeg en getrap, hahahahaha....*zucht* totally-in-love-op-mijn-roze-wolk :)

Geplaatst

Benbri gefeliciteerd met je 12 weken!!

En leuk zeg dat ie lag te duimen en dat je hem/haar gevoeld hebt!

Ben benieuwd wanneer ik die 2 van mij voel..dacht laatst wat te voelen maar is natuurlijk veels te vroeg, zal wel een scheet geweest zijn ..hahah!!

Veel plezier op je roze wolk vandaag! Ben je nog erg misselijk?

liefs stiertje

Geplaatst

hee stiertje, dank je wel :) het zou zo maar kunnen hoor....volgens mij is het de eerste keer kan het rond de 16 weken, met mijn dochter voelde ik het idd met 13 weken, maar het schijnt er ook mee te maken dat je het gevoel dan herkent...ik zou hetook niet kunnen uitleggen...een soort vlinder in je buik....offuh....een "borrel" ....als het zover is, dan weet je het vast wel :) en wie weet heb je het wel gevoeld, tenslotte heb jij 2 druktemakertjes toch? :) hihi....

misselijkheid gaat gelukkig echt vele malen stukken beter. heb wel af en toe mijn momenten van een opvlieger tot een half uur misselijkheid, maar al met al valt het me nu heel erg mee, ben ook minder moe, gebruik nu sinds 2 dagen geen emesafene meer om te kijken of het goed gaat en tot nu toe overleef ik het goed :)

Geplaatst

Ohh wat een goed nieuws benbri, voelt meteen een stuk beter he 12 wk en 3 dgn!!!

Ook fijn dat je misselijkheid afneemt, dat maakt het genieten ook een stuk makkelijker....

Hier hebben we ook 3 goeie dagen, wat ziet de zwangere wereld er dan in een keer een stuk leuker uit...volgens de babyteller duimt he tkindje vanaf deze week op zn duimpje haha...hopelijk laat ie dat over 3 weekjes zien en ik ga ook vragen of ze al eens tussen de beentjes wilt spieken!

Ook wij laten geen combinatietest doen omdat de uitslag voor ons op dit moment geen invloed zal hebben, de 20 wkn echo is een ander verhaal als daar ernstige afwijkingen uit zouden komen maar daar gaan we niet van uit!

Het buikje begint ook langzaam te groeien dus dat is ook wel leuk om te ervaren!

Vandaag kregen we de rekening van Leuven, € 3088,- en ik krijg van de verzekering € 1800,- vergoed....ik dien gewoon alles in en ik zie wel wat we terugkrijgen!

voor de rest van de dames lieve knuffels voor jullie, hoop dat we dadelijk allemaal samen met een dikke buik lekker kunnen lunchen en babyshoppen...ik als limburger heb geen moeite met over de rivieren te komen haha ben zelf met een tukker getrouwd dus ben wel wat gewend!!!!!

Geplaatst

Ohh wat een goed nieuws benbri, voelt meteen een stuk beter he 12 wk en 3 dgn!!!

Ook fijn dat je misselijkheid afneemt, dat maakt het genieten ook een stuk makkelijker....

Hier hebben we ook 3 goeie dagen, wat ziet de zwangere wereld er dan in een keer een stuk leuker uit...volgens de babyteller duimt he tkindje vanaf deze week op zn duimpje haha...hopelijk laat ie dat over 3 weekjes zien en ik ga ook vragen of ze al eens tussen de beentjes wilt spieken!

Ook wij laten geen combinatietest doen omdat de uitslag voor ons op dit moment geen invloed zal hebben, de 20 wkn echo is een ander verhaal als daar ernstige afwijkingen uit zouden komen maar daar gaan we niet van uit!

Het buikje begint ook langzaam te groeien dus dat is ook wel leuk om te ervaren!

Vandaag kregen we de rekening van Leuven, € 3088,- en ik krijg van de verzekering € 1800,- vergoed....ik dien gewoon alles in en ik zie wel wat we terugkrijgen!

voor de rest van de dames lieve knuffels voor jullie, hoop dat we dadelijk allemaal samen met een dikke buik lekker kunnen lunchen en babyshoppen...ik als limburger heb geen moeite met over de rivieren te komen haha ben zelf met een tukker getrouwd dus ben wel wat gewend!!!!!

Geplaatst

Gefeliciteerd Benbri! Wat geweldig om het kleintje te zien bewegen he!

Ik dacht ook vorige week wat te voelen, maar ik denk dat het ook wat anders was dan de baby'tjes. Veel te vroeg natuurlijk!

Hier wordt de misselijkheid iets draaglijker. Vandaag boodschappen gaan doen en daarna ook nog fut om te gaan fietsen met ons jongetjes en nog wat andere dingetjes te halen.

Buikfoto's ga ik jullie graag besparen, en mezelf ook! ;-)

Bikkel, gelukkig zijn er nog genoeg limburgers die de rivieren over durven te steken!!! Hoera! Hoze!

groet,

Jeanine

Geplaatst

Benbri, gefeliciteerd met je super mooie echo!!! en al 3 dagen verder als verwacht!!! O, nee nou ben je niet meer in februari uitgerekend, je blijft hier toch zeker wel schrijven he?

Heb je het al aan veel mensen verteld. Hier begin ik iedereen een beetje in te lichten, dat leverd een hoop veraste reacties op veel mensen hadden en het niet verwacht bij mijn vriend en pijlen heel voorzichtig of het geplant was.

De kindjes op mijn werk geloven het niet helemaal, want ik heb geen dikke buik dus dan kan er geen baby inzitten. Hihi

Geplaatst

wauw benbri van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal en 3 dagen langer ook nog:)

ik voelde onze zoon ook al met 12 weken, was eerste zwangerschap, maar wel duidelijk hoor.

geniet er lekker van meid en hopelijk gaat het beter dan met je misselijkheid!!

groetjes marjan

Geplaatst

Gefeliciteerd Benbri!!!! Harstikke goed!!! Ik ben zo blij voor je dat de misselijkheid aan het verdwijnen is. Nu kun je eindelijk echt relaxed genieten..

En je voelt hem al??? Wow! Ik ben zo benieuwd wat er voor mij komen gaat... Ik stel me continue voor dat ie aan het zwemmen is.. Woensdag aanstaande de nekplooimeting. We zien er vanaf. Maar ik wil wel gewoon een echo... Leek wel een beetje of de gyneacoloog ons liep te pushen.. Maar wat het ook wordt.. het is van harte welkom!

Hier gaat alles verder prima. De halve dagen voorlopig bevallen prima. Nog 2 dagen en dan heb ik vakantie!! En maandag trouwen we! Heb er zo'n zin in!

Liefs,

Nofje

Geplaatst

dank je wel meiden :) ik ben ook superblij....ze zeiden in het ziekenhuis dat ik gewoon 12 weken moest aanhouden want het ene kindje groeit sneller en is groter dan de andere (wat ik vreemd vind, want als dit mijn eerste echo zou zijn, dan zou ik toch echt verder zijn...maar ja....en jaaaaaaaaaaaaaa, natuurlijk blijf ik hier schrijven, hou gewoon mijn datum aan hoor, ook al ben ik "3 dagen" verder....dit is mijn forumpje en hier hoor ik thuis :) en bovendien....januari meiden zijn zooooooo stil, hahahaha...zijn er overigens helaas ook maar weinig, maar nee, blijf gewoon hier hoor :)...ik heb eigenlijk nooit "geheimzinnig" gedaan, dus bij mij wist iedereen het al toen ik net 3 weken zwanger was, hahahaha

nofje.....als je het maar voelt...wel jammer dat je het gevoel hebt dat ze je hebben gepusht...als je er niet achter staat moet je het niet doen hoor, die 12 weken echo is standaard en verplicht, dus die krijg je zoiezo wel!....en happy happy weddingdaaaay.....kan me voorstellen dat je er zin in hebt, hihi...wel foto's showen maandag he...oh nee, dan heb je de huwelijksnacht nog (die hebben wij niet gehad, veelste moe, whahaha) dinsdag dan :)

hele dikke kus voor alle meiden :) en kan niet wachten tot alle meiden de 12 weken hebben gezien, kunnen we shoppen met zijn allen....hahaha

Geplaatst

hihih.. dat wordt dan toch een week later Benbri. Dinsdag en woensdag zit ik met mijn gat bij een kuuroord.. Heerlijke massages, een manicure en pedicure en lekker zwemmen.. Donderdag even thuis en vrijdag, zaterdag en zondag gaan we naar Summer Darkness in Utrecht!!! Ga ik meteen mijn 12 weken grens vieren daar!

We blijven in het Karel V hotel slapen.... En kunnen dan overdag lekker genieten van de mensen op het domplein en savonds gaan we kijken naar wat bands of een boottripje snachts over de grachten... Heerlijk even de tijd voor ons tweetjes (of eigenlijk drietjes hihihi).

Maar de week erna zijn jullie weer aan de beurt! Heb welliswaar 2 weken vakantie dan nog.. Maar we blijven in en rondom thuis..

Dus zeeen van tijd om de mooiste foto's uit te zoeken en te plaatsen...

Dikke knuffel aan iedereen!!!

Geplaatst

wauw nofje wat gaaf! trouwen.

ik ben dit jaar 10 jaar getrouwd, was toen 12 weken zwanger van onze zoon:)

wens jullie een hele fijne dag en geniet van elkaar en een fijne vakantie!!!

wij hebben ook niet aan de huwelijksnacht gedaan hoor:) was bekaf, dus hebben we dat maar de volgende morgen dubbel en dwars goedgemaakt!!

ik was in duitsland net wat boodschappen doen, woon 7 minuten van de grens dus binnen 10 minuten bij 3 supermarkten daar, en kon het niet laten maar heb mijn eerste pak pampers gehaald:clap2:

denk begin alvast met een voorraadje, als de kleine er is al kosten genoeg en ach ruimte zat in huis:)

was ook helemaal niet duur, 8,65 voor een pak pampers maat 3 (4-9 kilo)

en af en toe neem ik eens een andere maat mee, die newborn heeft onze zoon amper aangehad ondanks dat ie maar 2500 gram en 45 cm was.

morgen al weer 10 weken, volgens freya vandaag maar hou het maar op morgen.

verder maken we ons thuis erge zorgen om mijn schoonmoeder, ze heeft cystenieren ( mijn man ook) en ook cystes in de lever, en ze heeft al een donornier.

nu heeft ze heel vaak onverklaarbare koorts, dan is ie heel hoog en is ze er doodziek van dat ze met de ambu naar het zkh moet, daar onderzoeken ze haar, vinden ze niks en krijgt ze verschillende soorten ab kuur net zolang tot ze 1 vinden die werkt en dat moet de eerste dagen via infuus, omdat dat sneller aanslaat dan pillen.

dat ging een hele poos goed zonder weer ziek te worden maar voor pasen kregen ze het weer.

ze krijgt prednison en daar mag je geen koorts bij krijgen maar zij kreeg het wel.

na een 6 dagen in het zkh te hebben gelegen weer naar huis met ab pillen na een paar weken mocht ze er weer mee stoppen en na 3 dagen weer hoge koorts dus maar weer beginnen met de pillen, nu ligt ze in het zkh omdat ze zaterdag weer moest stoppen met de pillen en dinsdagmiddag zou ze dan opgenomen worden dan was ze daar als ze ziek zou worden, maar dinsdagmorgen heel vroeg was ze al weer letterlijk doodziek dat ze alweer met de ambu naar het zkh was gegaan, weer infuus en onderzoeken, gister een petscan gehad en vandaag een ct scan en die gaan ze bovenop elkaar leggen en dan kijken waar de onsteking zit want die kunnen ze niet vinden op de normale manier.

nu is mijn schoonvader erg bang dat het haar lever is die zorgt dat ze zo ziek word maar die kan er niet uit, ja kan wel maar dan moet ze een donorlever want haar eigen lever is te ziek, maar geopereerd worden kan ze nog niet daar is ze te zwak voor en ze heeft dan maar 25% kans dat ze het overleefd.

en haar suiker liegt aldoor erg omhoog dus daarkrijgt ze ook spuitjes voor.

al met al veel zorgen.

ze is een sterke vrouw met heel wat wilskracht maar ja als het lichaam niet wil...

we blijven positief en vertrouwen houden dat het goedkomt.

groetjes marjan

Geplaatst

oh bah marjan, hoop dat het helemaal goed gaat komen met je schoonmama :(.....ik ga duimen (ben niet gelovig, dus bidden vind ik dan weer zo hypocriet)

en eerste pak luiers, hihi...die heb ik al 2 maanden in huis *grijns* maar dan wel de newborn....dacht idd ook maar vast te gaan sparen, tenslotte gebruik je ze toch wel, hahahaha....

nou, ga ff vlug boodschappen doen...

xxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden