Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 3,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Moet je telefonische uitslagen ook betalen? Wat is dat nou weer....

Dus bij jou zit die hiv/hep b bij die 2300 euro in?

Kreeg jij die rekening van 2300 euro in één keer? Of moest je alle losse onderdelen ( uitg.echo, FM enz.) apart betalen?

Geplaatst

hoi Mala

wij kregen van DD een aparte rekening voor de bloedafnames ivm. hiv ed. Deze hebben we dus separaat ingediend (ik zit bij VGZ en mijn man bij CZ) en die werden 100% vergoed.

Van de icsi werd van de 2300 een bedrag van 1533 vergoed.

De eerste startecho werd apart in rekening gebracht, wellicht omdat ik vanwege een cyste niet kon starten, ook deze is ingediend en vergoed.

Van de 2de startecho (toen ik ook echt kon starten) heb ik geen aparte rekening ontvangen. In DD heb ik 2x een fm gehad en daarna de punctie.

Geplaatst

Ja, de telefonische uitslagen door dr S heb ik ook betaald en niet als Irma belt. Ik heb 1 rekening gekregen met icsi als omschrijving en wel voor dit bedrag, geen specificatie ervan. Je krijgt het in 1 keer en wel na de tp. De hiv/hep b zit er in.

Geplaatst

he meiske,

Heb tot nu toe geen aparte rekening voor de bloedafnames gekregen, misschien dat het nog moet komen. Omdat je geen specificatie op de rekening heb, weet je niet waarvoor je betaal. Ben blij dat je het doorgeef. Bedankt hiervoor, hou het in de gaten.

Had de eerste keer(lsh waarde) ook een aparte rekening gekregen van de lab, die kwam iets later

Geplaatst

hoi meiden,

vandaag om 11.00 de TP gehad. Vlgs Dr S een mooi 4 cellige. Nu maar hopen op een goede innesteling.

Tellen die 14 dagen vanaf vandaag, dus de dag van TP?

Hebben jullie nog tips wat ik kan doen of juist niet moet doen om innestelen te helpen?

Geplaatst

Dat is super Sas, nu jullie kleintje maar goed warm houden. Weet niet hoe het zit, maar hier in Nederland kreeg ik altijd mee om 14 dagen na de tp te testen.

Maar theoretisch gezien kun je al 14 dagen na de punctie testen. Want je punctie wordt inderdaad gezien als je eisprong.

Spannend meid, duimen, duimen, duimen....

Wat betreft het innestelen.... ik zou persoonlijk koffie vermijden, of voor de caffeïnevrije variant gaan. Geen hete baden/sauna's nemen, ijskoud drinken vermijden.

En rustig aan, dus geen hele zware dingen tillen de komende dagen, dat kan je mannetje mooi doen.

Zwaar huishoudelijk werk liet ik trouwens ook altijd even achterwege.

Verder zou ik het even niet weten haha..... je moet eigenlijk doen waar je je goed bij voelt meid!! Dat is het allerbeste :)

Geplaatst

Fijn zeg, een goede terugplaatsing! je kunt er nu verder weinig aan doen, rustig aan, geen stress, en veel positieve vibes naar je kleine embryootje sturen..

Liefs van Mira

Geplaatst

he Mala, ik hoop dat het goed gaat met mijn emmy. Voel mij normaal dsus weet niet zo goed wat ik er van moet zeggen.

en jij dan????

Geplaatst

Hebben jullie ervaring met het contactformulier op de site van Dusseldorf? Heb ik gisteren op aangevinkt dat ik een afspraak wil maken voor een intake, maar ik heb nog niks gehoord.

Geplaatst

Hoi Kaartje,

Toen ik begon heb ik ook het contactformulier ingevuld. Ik ben dezelfde middag nog teruggebeld. Van andere meiden heb ik gehoord dat het wel eens een dag duurde voordat ze teruggebeld werden.

Als je vandaag niets hoort dan zou ik morgen bellen. Het telefoonnummer van Irma (Nederlandse assistente) is 00492119019718.

Succes!

Groetjes,

Breden

Geplaatst

Kaartje, ik zou ook gewoon bellen met het bovenstaande nummer. Dat heb ik toen ook gedaan. Vraag naar Irma Hoestlandt, als zij er niet is, belt ze je terug.

Meiden, hier heb ik nieuws.....namelijk dat de uitslag van mijn man nog steeds niet binnen is.

Ja lekker hè, morgen staat de uitgangsecho gepland.

Maar goed, in overleg met Irma toch afgesproken morgen te komen, dus we nemen het risico.

Hopelijk is het morgen wel binnen.

Het kan nog steeds 2 kanten op nl. wel of niet beginnen. Nog steeds spanning hier dus.

Maar ja, dan hebben we in ieder geval het behandelschema besproken en heb ik de medicijnen alvast in huis voor als het toch later wordt.

Jullie horen morgen meer denk/hoop ik :)

Sas en Mala hoe is het? Houden jullie het nog een beetje vol in die k illing ww?

Geplaatst

Oh ja, we hebben morgen vrij vroeg de afspraak nl. 9:30 uur.

Tot hoe laat is het druk om en in DD?

Kunnen we er een klein beetje rekening mee houden.

Vorige keer waren we er 2 uren te vroeg, dat is dan ook weer net teveel van het goede ;) haha.....

Wij rijden trouwens over Amsterdam, Amersfoort, Arnhem, Oberhausen.

Geplaatst

Hoi Sowiebo,

vgs mij is het rond die tijd overal druk..

Kijk eens op http://www.autobahn.nrw.de/, klik op NRW ubersicht (onder aktuelle verkehrsanlage), klik dan links boven op langzeitprognose (met een kalendertje erbij), klik je datum en tijdstip aan. je ziet dan een overzicht van de drukte rond dusseldorf, door op een bepaald gebied te klikken (1 x), kun je dat gebied precies zien. Er zijn een paar hele drukke punten, mn rond oberhausen en duisburg. Enige alternatief is dat je zuidelijker via venlo gaat en dan eerst richting monchengladbach. Moet je van A12 naar A50 richting Nijmegen, dan A73 richting Venlo.

Maar dan zit je wsch in Nl in de file...(A50 nijm-arnhem)

Geplaatst

Ben vanmiddag gebeld en heb een afspraak gemaakt. Blijkt alleen nu dat ik een afspraak heb gemaakt op een dag waarop we helemaal niet kunnen gaan. Erg handige actie van mezelf, dus alsnog maar even zelf bellen om het weer te verzetten...

Geplaatst

Hallo

@kaartje handig ;)

@sowiebo heel veel succes morgen!!!

Sas en mala hoe gaat het???

Ik heb net bericht uit dd. We hebben uit de tese 8 rietjes materiaal (zaadcellen) Ben dus heel blij. Morgen Irma maar eens bellen hoe nu verder.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden